Surf

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Hallå,
    jag har kollat på en iPhone 🙂
    och jag undrar om man har en jailbreakad iPhone 3g kan man då 3g sufra och hur mycket kostar det??

tack:)

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Det beror självklart på vad du har för abb, men ett vanligt Telia-abb är från grunden 20kr/mb, men max 9kr/dag 🙂 Och ja, du kan surfa 😛

Surf
    Member

hmm så det bästa om man vill sura billigt är att skaffa ett telia abodemang?
    ok bra 🙂

steffe
    Member
    Post count: 2452

Går lika bra att surfa både med och utan jailbrejk.

Mekke
    Member

@surf 31205 wrote:

hmm så det bästa om man vill sura billigt är att skaffa ett telia abodemang?
    ok bra 🙂

Sura billigt? Haha, nej, men iaf… 😮

Det bästa för att surfa billigt är att skaffa ett abb och lägga till fri surf 🙂 Kostar 99kr/mån för 0,5Gb kostnadsfri surf med 7,2Mbit/s, sedan 57Kbit/s, eller 199kr/mån med 5Gb kostnadsfri surf med 7,2Mbit/s, sedan 57Kbit/s 🙂 Annars har du bara 1Mbit/s, och 0,5Gb icke kostnadsfri surf, och om du surfar varje dag blir det också 270kr/mån 😉 Lite mer än 99kr/mån 😛

steffe
    Member
    Post count: 2452

Lite fel hastighet mekke!iPhone klarar max 3,6 mbit/sek,7,2 är vad sändarna i masterna kan ge rent tekniskt.

Mekke
    Member

Ja, jag sa aldrig att man kunde surfa med iPhonen i 7,2Mbit/s, jag sa att max-hastigheten på abonnemanget var 7,2Mbit/s 😉

Surf
    Member

hehe tack för noggrann heaten 😉
    ja skall kolla det 🙂

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.