"Svara" tappar fingret

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone "Svara" tappar fingret

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 80

Har märkt att ibland när det ringer och jag ska skjuta Svara-slidern åt höger så tappar den fingret innan den är framme. Högst irriterande. Ibland tar det upp till 10 försök att slajda innan jag kan svara.

Jag har dock aldrig något problem att slajda “Lås upp”.

Någon som varit med om liknande och har en lösning?

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

skaffa tap-to-answer. Annars finns det inte mycket mer än att dra ordentligt.
    Tänk på att mobilen är i standbyläge tills du drar slidern, därför kan den ibland lagga till när du slidar och inte reagerar på det.

DmA
    Member
    Post count: 6

efter jag har plockat isär min 3g i molekyler så funkar inte ljusavkännar grejjen riktigt som den ska så jag har samma problem ibland. då brukar de hjälpa att hålla ett finger över sensor ( till vänster om högtalaren där du har örat när du pratar) testa om de funkar. e de så kan du ju förmodligen lämna in den o få de fixat

generuss
    Member
    Post count: 285

Det har hänt mig också och även hänt min flickvän, hon har en 2G och jag en 3G. jag på 3.0 och hon på 2.2.

Det suger, går inte att göra nått åt, en bugg.

volvo-s60
    Member
    Post count: 162

återställ hela iphonen kanske hjälper eller som sagt lämna in den så får du fixat

Pear
    Member
    Post count: 322

haft problem ett tag nu att just när jag får ett sms och ska slajda “visa” så går det inte. Pilen hoppar tbx innan den är framme, trots att jag drar fingret hela vägen. Funkar dock alltid så fort ja tryckt lock och sen en gång till å slajdar då “lås upp”..

konstigt som fan iallafall “/

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.