Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Svart Kant runt om skärmen,
-
AuthorPosts
-
halloj där . första gången ja skriver här på forumet hoppas ja få vettigt svar:)
för någon dag sen så paja min iphone 3g o ja lämna in den hos telia. fick en helt ny min gick inte o laga. nu när jag har den nya så är det en svart kant runt om skärmen , ska det vara sådär. lr är det jag som inbilda mig att min inte hade det ?
Ungefär hur stor? iPhonen har en ca 1mm stor kant runt skärmen, som tog mej ett långt tag att upptäcka… Jag hade ett skin på, och såg det när jag tog av det 🙂 Så om det är på skärmen, ca 1mm tjockt och runt hela skärmen, så är det inget konstigt 🙂
@mekke 38202 wrote:
Ungefär hur stor? iPhonen har en ca 1mm stor kant runt skärmen, som tog mej ett långt tag att upptäcka… Jag hade ett skin på, och såg det när jag tog av det 🙂 Så om det är på skärmen, ca 1mm tjockt och runt hela skärmen, så är det inget konstigt 🙂
haha! Precis som jag! Tog mig ett halvår att se det 😛 Trodde att det var något fel först! Men det är det inte antagligen 😉
Samma här, trodde jag råkat ändra några skärminställningar och skit 😛
samma här, märkte heller inte det först men sen så kom jag på att det skulle nog vara så. ser fult ut dock.
jag ser även tre “prickar” till vänster om ljudutgången för örat, jag tror att det har nått med nån sensor att göra dock.
@generuss 39175 wrote:
samma här, märkte heller inte det först men sen så kom jag på att det skulle nog vara så. ser fult ut dock.
jag ser även tre “prickar” till vänster om ljudutgången för örat, jag tror att det har nått med nån sensor att göra dock.
Prickarna brevid ljudutgången du menar är ljussensorerna som t.ex. släcker skärmen när du sätter iPhonen mot örat.
Kanten runt skärmen, ska va där tror jag. En dag när jag satt i solljus såg jag kanten väldigt tydligt. Det måste nog vara själva displayen som bara är just så stor.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.