Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Swedbank app
-
AuthorPosts
-
Finns ute nu för dom som använder det.
iTunes Storewow, okey denna app är den mest användbara app någonsin (iaf i min tele)
Enkel och snygg implementation, bra gjort Swedbank!
Ja den är snygg och lättanvänd och kommer att vara användbar för min del med.
Kan den göra annat än deras mobilwebsida??
Först blev jag jätteglad när jag såg att Swedbank hade (äntligen) släppt en app för iPhone. Men när jag sedan glatt startade upp appen insåg jag snabbt att det inte var någon skillnad mellan denna app och den mobila websidan, totalt onödig app! SUCK!
Swedbank har ju sagt att man kommer tillföra funktioner till appen efterhand så jag hoppas att man inom en snar framtid ska kunna sköta betalningsärenden via appen.
Tycker den är klockren 🙂
någon som hört något om en app till handelsbanken?
Eller Länsförsäkringar? För att gå in via Safari funkar ej =
@bjornsson 49428 wrote:
någon som hört något om en app till handelsbanken?
Är ju bara att skriva ett mail till banken och fråga, eller ringa och fråga, om de har planer på att skapa något sådant program.
Appen kan väl bara köras i stående läge? Pga. den mindre skärmbredden jämfört med att surfa in på deras hemsida med iPhone i liggande läge, såg jag inte kontonumren när man skulle överföra pengar. Raderade den.
Appen kan bara köras i lodrätt läge, på den mobila websidan (i safari) kan man köra den både lod- och vågrätt.
För mig står det bara att cookies inte är aktiverat trots att jag kollat att de är det i inställningar:S
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.