Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › SwirlyMMS problem
-
AuthorPosts
-
Saknar MMS funktionen i min iPhone 2g, så googlade runt, oh såg
att man kan tanka en APP från Cydia som heter: SwirlyMMS så detta är möjligt, och system kravet var FW: 3.0 , när jag kopplar in min iPhone i itunes så står det med att jag har 3.0 så visst det e la bara att köra tänkte jag, men när jag
ska tanka den från Cydia får jag följande fel:– Note: The requested modifacations cannot be applied due the required dependencies or conflicts that cannot be automaticlly found or fix
SwirlyMMS:
depends iPhone Firmware<3.0SwirlyMMSlanPack
depends: iPhone Firmware<3.0vda är fel? :S
Senaste versionen, 1.3.2-1 kräver fw>3.0
Hej jag ett problem som jag vill ha hjälp med. Jo jag hämtade hem swirlymmsv2 för att testa trial versionen men när jag går in i appen så säger den: Du har inte en giltig licens köp en licens först. Men man jag skulle ju få en trial version? Jag fick en kåd från swirly mms som antagligen är trail kåden men var skriver jag in kåden då?
Hej jag ett problem som jag vill ha hjälp med. Jo jag hämtade hem swirlymmsv2 för att testa trial versionen men när jag går in i appen så säger den: Du har inte en giltig licens köp en licens först. Men man jag skulle ju få en trial version? Jag fick en kåd från swirly mms som antagligen är trail kåden men var skriver jag in kåden då?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.