sync. från iTunes bibliotek till iPhone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone sync. från iTunes bibliotek till iPhone

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Snälla kan någon hjälpa mig? Jag har en “gammal” iPod classic med ett befintligt iTunes konto/bibliotek.Nu undrar jag om det går att synca det till min nya iPhone utan att behöva göra om hela biblioteket.;):confused:

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Ja det går bra. Du kan använda samma itunes till både ipod och iphone.

Cartwright
    Member

@ponyboy 51079 wrote:

Ja det går bra. Du kan använda samma itunes till både ipod och iphone.

Tack Ponyboy Men hur?????? Har tryckt på sync iPhone i filen men ingenting händer.

Ponyboy
    Member

Du kan bara synca din iphone med en itunes bibliotek. Är det samma itunes/dator som du har använt för att återställa din iphone?

Cartwright
    Member

det är samma iTunes/dator men vad menar du med att återställa iPhone

Ponyboy
    Member

Återställa var fel ord, samma dator som du använder till din iphone. Har du din musik i din itunes bibliotek och du vill överföra dem till din iphone eller ligger din musik i din ipod och du vill överföra dem till din itunes?

Cartwright
    Member

Musiken ligger i datorn.

Ponyboy
    Member

Då ska det inte vara några problem. Om du har bockat för “Hantera musik och videor manuellt” i itunes/din iPhone/sammanfattning då kan du inte synca musiken. Du får antingen markera din musik och dra dem till din iphone eller ta bort bocken tryck på utför och synca.

Cartwright
    Member

ok jag gör ett nytt försök tack för hjälpen.Och när jag ändå är inne och frågar, hur laddar jag ner film på iPhone/iPod,det går ju inte att köpa filmer från iTunes i sverige

Ponyboy
    Member

Filmer och serier hittar du på amerikanska appstore. Inne på appstores första sida scrolla ner och tryck på den svenska flaggan längst ner till höger. Välj sedan den amerikanska flaggan och då kommer du in i US-appstore.

Annars kan du konvertera dina egna videor och synca in dem.

Cartwright
    Member

tusen tack ponyboy syncningen fungerade (det tog nästan hela natten) nu ska jag försöka med filmerna. Tack än en gång.

volvo-s60
    Member
    Post count: 162

hej allihoppa jag vet inte om jag skriver i rätt tråd men jag undrar över hur man sparar appsen om jag ska formatera om iphonen så inte massa spel försvinner?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.