Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Synca iPhone med Windows XP/Vista x64/64-bit
-
AuthorPosts
-
Tjena,
Är det möjligt? Jag har läst att iPhone är inkompatibel med Windows XP/Vista 64-bit versionerna.
Känner Windows x64 av iPhone? Eller fungerar det bara att synca telefonen med 32 bits versionerna utav Windows XP/Vista?
Tacksam för svar!
Ska inte t ex alla Outlook kontakter gå att synca till iPhone och vice versa? Oberoende på vilken architecture man kör?
Hej!
Med senaste versionen av iTunes så går det att synca iPhone med 64-bitars OS.
@iPhoneinfo.se 501 wrote:
Hej!
Med senaste versionen av iTunes så går det att synca iPhone med 64-bitars OS.
Ah, där ser man. Man tackar för svar! 🙂 Nu behöver jag inte formatera om mitt OS då mitt 64-bits Windows XP fungerar ypperligt.
Neeeeeeeeej… 🙁 Läste att det bara fungerar med 64-bits versionerna utav Windows Vista inte Windows XP x64 Edition. 🙁
Tror du att Apple släpper ut en ny uppdatering utav iTunes så den får stöd utav Windows XP x64 Edition också?
Frågan är väl om de verkligen lägger krut på 64-bitars XP när Vista är på uppgång… Jag tror det inte är en aktivitet som är prioriterad iaf.
@bianc0neri 509 wrote:
Ah, där ser man. Man tackar för svar! 🙂 Nu behöver jag inte formatera om mitt OS då mitt 64-bits Windows XP fungerar ypperligt.
Neeeeeeeeej… 🙁 Läste att det bara fungerar med 64-bits versionerna utav Windows Vista inte Windows XP x64 Edition. 🙁
Tror du att Apple släpper ut en ny uppdatering utav iTunes så den får stöd utav Windows XP x64 Edition också?
Aj, det var surt 🙁
Det var visst till Windows Vista… Windows XP x64 är lite bortglömt och det är inte mycket som fungerar där.
Jag vet faktiskt inte om Apple släpper någon iTunes-version kompatibel med XP x64, finns säkert workarounds, googla lite…
Surt iallafall…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.