Synca iPhone med Windows XP/Vista x64/64-bit

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Synca iPhone med Windows XP/Vista x64/64-bit

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 23

Tjena,

Är det möjligt? Jag har läst att iPhone är inkompatibel med Windows XP/Vista 64-bit versionerna.

Känner Windows x64 av iPhone? Eller fungerar det bara att synca telefonen med 32 bits versionerna utav Windows XP/Vista?

Tacksam för svar!

mrfestis
    Member
    Post count: 59

Ska inte t ex alla Outlook kontakter gå att synca till iPhone och vice versa? Oberoende på vilken architecture man kör?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Hej!

Med senaste versionen av iTunes så går det att synca iPhone med 64-bitars OS.

Bianc0neri
    Member
    Post count: 23

@iPhoneinfo.se 501 wrote:

Hej!

Med senaste versionen av iTunes så går det att synca iPhone med 64-bitars OS.

Ah, där ser man. Man tackar för svar! 🙂 Nu behöver jag inte formatera om mitt OS då mitt 64-bits Windows XP fungerar ypperligt.

Neeeeeeeeej… 🙁 Läste att det bara fungerar med 64-bits versionerna utav Windows Vista inte Windows XP x64 Edition. 🙁

Tror du att Apple släpper ut en ny uppdatering utav iTunes så den får stöd utav Windows XP x64 Edition också?

mrfestis
    Member
    Post count: 59

Frågan är väl om de verkligen lägger krut på 64-bitars XP när Vista är på uppgång… Jag tror det inte är en aktivitet som är prioriterad iaf.

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

@bianc0neri 509 wrote:

Ah, där ser man. Man tackar för svar! 🙂 Nu behöver jag inte formatera om mitt OS då mitt 64-bits Windows XP fungerar ypperligt.

Neeeeeeeeej… 🙁 Läste att det bara fungerar med 64-bits versionerna utav Windows Vista inte Windows XP x64 Edition. 🙁

Tror du att Apple släpper ut en ny uppdatering utav iTunes så den får stöd utav Windows XP x64 Edition också?

Aj, det var surt 🙁

Det var visst till Windows Vista… Windows XP x64 är lite bortglömt och det är inte mycket som fungerar där.

Jag vet faktiskt inte om Apple släpper någon iTunes-version kompatibel med XP x64, finns säkert workarounds, googla lite…

Surt iallafall…

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.