Synk

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 48

Någon som testat att synka kontakter med Outlook 2007 där man kan lägga in bilder på kontakterna precis som i iPhone. Hänger bilderna med vid synkning?

jumpcut
    Member
    Post count: 201

@westgren 1560 wrote:

Någon som testat att synka kontakter med Outlook 2007 där man kan lägga in bilder på kontakterna precis som i iPhone. Hänger bilderna med vid synkning?

Jag hade en Nokia med bilder på en del av kontakterna, alla kontaktbilder följde med i kontakterna (alltså inte som bildfiler, utan ligger kvar i kontaktfilen).

Det hade jag inte förväntat mig, men så blev det ändå. En glad överraskning helt enkelt 🙂

De hängde alltså med från Nokia till Outlook, och från Outlook till iPhone. Inga inställningar behövdes göras.

haren
    Member
    Post count: 200

@jumpcut 1566 wrote:

Jag hade en Nokia med bilder på en del av kontakterna, alla kontaktbilder följde med i kontakterna (alltså inte som bildfiler, utan ligger kvar i kontaktfilen).

Det hade jag inte förväntat mig, men så blev det ändå. En glad överraskning helt enkelt 🙂

De hängde alltså med från Nokia till Outlook, och från Outlook till iPhone. Inga inställningar behövdes göras.

Precis som för Jumpcut så gick det bra för mig oxå att synka med outlook. Och till min sony walkman w660 så testade jag även att använda windows adressboken för att uppdatera och lägga till kontakter snabbt. Sen sparde jag ner det i telefonen igen och satte i sim kortet i iphonen och körde isim för att få över alla kontakterna. Men outlook är smidigast!

// h

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.