Då jag försökt synka presentationsbilderna på Facebook med de i min adressbok lyckas det dåligt. Ett fåtal bilder har lagts in i min adressbok men jag ser inte något mönster för vilka som lyckas och inte. Har ni något förslag hur detta kan lyckas?
Gissar att Asthamn använder Facebooks egna app. Förutsatt att namnet är identiskt på FB och i kontakter ska det synka utan problem. Men det gör det inte, vi får hoppas på ännu en uppdate som får till det. För mig synkar alla utom en trots att länken till FB läggs till men bilden kommer inte. Sen är det en kontakt där bilden inte byts ut fast den borde. Men det blir nog bättre efter ytterligare buggfix.
Wow, där ser man. Avaktiverade mitt facebook konto över en månad sen och har inte följt FBs utveckling. Smart av de att lägga in denna funktion, synd om alla FB-synk betal apllikationerna :P.
När jag testade på nytt fungerade ytterligare några men det är fortfarande flertalet som inte blir synkade. Och, ja, jag använder FB egna app. Får fundera på om det är värt att testa MyPhone+ istället. Är den värd 22 kronor?