Synka iphone med google kalender och kontakter

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Synka iphone med google kalender och kontakter

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Hejsan. jag har precis synkat telefonen med mitt googleaccount. Funkar finfint, ena vägen. Det jag redigerar på datorn ändras omgående på min iphone, men de ändringar eller tillägg jag gör på telefonen dyker ej upp på datorn. Ska det vara så, eller vad kan felet ligga is?

sindeed
    Member
    Post count: 15

Verkar vara ett hemskt lamt forum detta. Ingen som har någon aning om spörsmålet?

jompao
    Member
    Post count: 456

@sindeed 38949 wrote:

Verkar vara ett hemskt lamt forum detta. Ingen som har någon aning om spörsmålet?

Du har ju precis den rätta attityden för att någon ska vilja hjälpa dig… :laugh:

stumpen999
    Member
    Post count: 9

@sindeed 38874 wrote:

Hejsan. jag har precis synkat telefonen med mitt googleaccount. Funkar finfint, ena vägen. Det jag redigerar på datorn ändras omgående på min iphone, men de ändringar eller tillägg jag gör på telefonen dyker ej upp på datorn. Ska det vara så, eller vad kan felet ligga is?

Prova att Googla på calDAV + Iphone + Google Kalender t.ex så kommer du nog att hitta något sätt att synca i båda riktningana. Jag sökte på Google och hitta de lösningen och det fungerar perfekt.:P
    /Stumpen

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

@sindeed 38949 wrote:

(Y) Hoppas du får hjälp

Minglarn
    Member
    Post count: 343

Dummy…

xb0w
    Member
    Post count: 6

@sindeed 38949 wrote:

Skulle jag vara admin hade du fått livstidsavstängning på grund av det där svaret, är bara glad om du aldrig mer skriver i detta forum.

Wanchai
    Member
    Post count: 25

Lugn och fin nu… Det fungerar perfekt för mig. Hur synkar du? Med GooSync? Jag provade det men det är onödigt. Den vanliga fungerar bättre, d v s du kör Microsoft Exchange-varianten. OBS! Kör bara kalendern via Active Sync (Exchange). Jag hade kontakterna inställda via Active Sync också men då fick jag dubletter i kontaktlistan. Kan erkänna att det tog ett tag innan jag fattade detta så jag raderade, synkade och hade dubletter igen…

Lycka till!

Kurtson
    Member
    Post count: 569

Jag testade nu och bara en fundering, hur lång tid tar det mellan syncningarna? Kan man ställa in det?
    eller sker det då man kopplar upp mot servern?

shafty
    Member
    Post count: 11

Info om gmail och synk finns på Google Sync on your mobile phone

hugorosenlund
    Member
    Post count: 97

@shafty 39621 wrote:

Info om gmail och synk finns på Google Sync on your mobile phone

Underbart! tack så hemskt mycket, kommer behöva detta!:laugh:

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.