Synka med Outlook/Exchangeserver problem.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Synka med Outlook/Exchangeserver problem.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Har köpt en iphone och försöker ny synca iphonen med outlook via jobbets exchangesevrer.

Jag har ju ett antal kontakter på iphonen men hur får jag upp dom i outlook?
    Nya saker som läggs till i iphonen lr outlooken syncar ju men de gamla sakerna innan jag installera mailkontot på iphonen syncar ju inte?

hur gör jag ;D

/daniel

Kurtson
    Member
    Post count: 569

just att synca kontakter kan vara lite dumt ibland. men det finns olika programvaror för det, små apps.
    men just outlook så tror jag du kan gå in i inställningarna för mailkontot och be iphonen att synca ALLT.
    den gör inte det default

olssn
    Member

Gjort det men verkar inte vilja uppdatera sådant som är inlagd innan jag la upp exchangekontot i iphonen. gäller kontakter och kalender maile synkar bakåt i tiden.

tex. Alla kontakter i min iphone jag hade innan uppdateras ej i outlook. Lägger jag upp en ny kontakt i iphonen nu så uppdateras den direkt i outlook

TruB
    Member
    Post count: 476

om du använder 3g så kan det vara problemet för efter uppdateringen så lät det som att bara 3gs som fungerar att synka med exchange server.

olssn
    Member

hmm mjo har 3G bara.

Men jag kan ju synka saker som läggs till nu, är bara det som finns i resp. databas innan ja la upp exchange som inte synkar.

snook
    Member
    Post count: 2190

Ändrade rubriken till en mer beskrivande rubrik.

olssn
    Member

nån som kan hjälpa mig? 😀

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.