Synka två Iphone mot samma PC, utan att få samma adressbok?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Synka två Iphone mot samma PC, utan att få samma adressbok?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej!

Jag och min fru har varsin Iphone 4. Vi har flera datorer, men skulle vilja synka telefonerna mot samma (en pc). Den står jämt på, och vi vill INTE ha separata inloggningar.

Finns det ett sätt att synka våra respektive telefoner mot samma dator (och Itunes), utan att vi för den skull får varandras kalendrar, kontakter osv?

Problemet är avhandlat i många olika varianter i otaliga trådar på nätet, men jag kan inte finna någon som svarar på just mitt spörsmål (dvs kör pc, vill inte logga in och ur datorn etc).

Tacksam för svar! 🙂

Kingmiran
    Member
    Post count: 122

@jerejnurah 88981 wrote:

Hej!

Jag och min fru har varsin Iphone 4. Vi har flera datorer, men skulle vilja synka telefonerna mot samma (en pc). Den står jämt på, och vi vill INTE ha separata inloggningar.

Finns det ett sätt att synka våra respektive telefoner mot samma dator (och Itunes), utan att vi för den skull får varandras kalendrar, kontakter osv?

Problemet är avhandlat i många olika varianter i otaliga trådar på nätet, men jag kan inte finna någon som svarar på just mitt spörsmål (dvs kör pc, vill inte logga in och ur datorn etc).

Tacksam för svar! 🙂

Hej du kan ladda ner swaptunes från cydia så funkar det

Jerejnurah
    Member
    Post count: 3

@kingmiran 88993 wrote:

Hej du kan ladda ner swaptunes från cydia så funkar det

Hej! Tack för tipset. Funkar det för ovanstående problem? Verkar främst gälla om man vill synka sin tfn på olika pcs? Och all info jag hoittar om programmet är typ 2 år gammalt och rör den gamla iphone?

Finns det något annat sätt?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.