synkproblem med program i iTunes 8.2

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone synkproblem med program i iTunes 8.2

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 658

Problemet är att om jag markerar min enhet och går till fliken “program” så är allt “gråat” och går inte att klicka på. Dessutom så synkar inte iTunes programmen öht.

BruketFans
    Member
    Post count: 46

Och det är “köpta” apps?

r_o_n
    Member

@bruketfans 37390 wrote:

Och det är “köpta” apps?

Nu är du ju liiite OT:)
    Det är apps som man kunde synka för 3-4 dagar sedan iaf.

r_o_n
    Member

Ingen?

Att appsen inte synkar beror ju på iTunes. Varför är den sidan “gråad”? Jag har köpta apps som inte synkar…

BruketFans
    Member
    Post count: 46

Testa med att ta bort appsen i både iPhonen och iTunes. Sedan “handlar” du den igen. Ska då känna av att appen redan är betalt en gång, download…

r_o_n
    Member

@bruketfans 37415 wrote:

Testa med att ta bort appsen i både iPhonen och iTunes. Sedan “handlar” du den igen. Ska då känna av att appen redan är betalt en gång, download…

Tack för ditt svar. 🙂

Kan ta bort dem i telefonen. Men som jag sa, allt i iTunes, på programsidan, är gråat = går inte att klicka något alls där.

Har även startat installationsprogrammet och valt reparera. Samma fel kvarstår. Kan se om radering på telefonen gör någon skillnad.

Går man sedan in på iTunes inställningar så är de till 99% om musikinställningar, den sista procenten är hur man vill synka outlook och anteckningar, typ.

r_o_n
    Member

Hittade felet själv. Lite fånigt, 😮 men det finns en inställning i telefonen som heter “Begränsningar”. Där var “installera program” aktiverat som en begränsning.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.