Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › synkronisation? gör jag ngt fel?
-
AuthorPosts
-
hej alla!
har köpt iphone 3gs. skulle nu föra över alla program, apps osv från min gamla iphone till den nya. kontakter och musik går bra, resten inte. dessutom köpte jag apps i istore, de kommer inte heller med när jag synkar.
vad göra?
tack för alla tipps!
Du sköter allt via iTunes hoppas jag? Om inte, kör synkroniseringen där. Då kommer alla dina appar finnas under “Program”. Byter du iPhone är det bara att synka över apparna igen. Sen appar som du köpt under ett visst konto i iTunes kan du alltid hämta på nytt utan att debiteras. Lycka till!
ja, allt via itunes.
och alla apps finns under program, men dom kommer inte med iaf. varken till den nya eller den gamla mob..@pippilotta1982 52459 wrote:
ja, allt via itunes.
och alla apps finns under program, men dom kommer inte med iaf. varken till den nya eller den gamla mob..Och du har angivit att Applikationer skall synkas och du har markerat dem för synkronisering, dvs bockat för dem enl. bilden nedan?
allt de där e gjort!
förstår inte heller…
help me anyone… 🙁@pippilotta1982 52462 wrote:
allt de där e gjort!
förstår inte heller…Testa att ladda ned en app från AppStore direkt från din iPhone, synka sedan. Kommer appen över till iTunes? Testa att auktorisera datorn i iTunes (Affär > Auktorisera dator)
det e sent och det blir en massa gissningar från mig…
hej igen.
nej, appen dyker inte upp. är helt förtvivlad.
du kanske kan ta dig en funderare tills imorron?
skulle uppsatta om du hade ngn lösning…Hur många ggr har du synkat ? det kan ta flera ggr för att programmen synkas vet inte varför de e så ibland. Och testa att auktorisera om din dator de funka för mig.
nu har jag gjort allt det där. inget resultat.
någon som har ngn mirakulös lösning?
jättetack…@pippilotta1982 52929 wrote:
nu har jag gjort allt det där. inget resultat.
någon som har ngn mirakulös lösning?
jättetack…Det enda som återstår är att avinstallera iTunes. Gör detta precis som FAQn här i forumet beskriver. Starta om datorn och installera iTunes igen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.