Synkronisera program med Itunes

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Synkronisera program med Itunes

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Tjenare allihop!

Jag sitter här med en nyformaterad dator och hade tänkt att föra över alla program från min iPhone till datorn så att dem finns i iTunes om jag skulle vilja lägga in dem igen vid ett senare tillfälle.

Men när jag klickar på synkronisera så säger den “tar bort …..”
    …..= programmets namn

Någon som kan ge mig något tips på hur jag gör detta:/

Tacksam för hjälp.

fjompa666
    Member
    Post count: 400

det fungerar inte åt det hållet så att säga. Dom program du köpt eller hämtat gratis från iTunes store, kan du ladda hem igen i iTunes utan att behöva betala igen.

fjompa666
    Member

det fungerar inte åt det hållet så att säga. Dom program du köpt eller hämtat gratis från iTunes store, kan du ladda hem igen i iTunes utan att behöva betala igen.

fjompa666
    Member

Bl00m
    Member

okey men alla sparade saker som jag har i programmen kommer ju då att försvinna:S

Bl00m
    Member

okey men alla sparade saker som jag har i programmen kommer ju då att försvinna:S

Bl00m
    Member

fjompa666
    Member

Svar ja

fjompa666
    Member

Svar ja

fjompa666
    Member

Svar ja

pherlo
    Member
    Post count: 104

Jag har en annan uppfattning än fjompa666. Jag har lyckats synkronisera program köpta i appstore på telefonen till itunes genom att högerklicka på iphonen i itunes och välja “överför köp”.

pherlo
    Member

Jag har en annan uppfattning än fjompa666. Jag har lyckats synkronisera program köpta i appstore på telefonen till itunes genom att högerklicka på iphonen i itunes och välja “överför köp”.

pherlo
    Member

fjompa666
    Member

Du har rätt 🙂 Men jag undrar om det fungerar när iTunes så att säga är tomt… om man bockar i synka program så vill ju iTunes ta bort allt i telefonen. Men som sagt, jag blir osäker nu…

fjompa666
    Member

Du har rätt 🙂 Men jag undrar om det fungerar när iTunes så att säga är tomt… om man bockar i synka program så vill ju iTunes ta bort allt i telefonen. Men som sagt, jag blir osäker nu…

fjompa666
    Member

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.