Synkronisera

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 117

Hur synkroniserar man alla sina telefonkontakter?
    Har lagt in alla mina nummer nu på min iPhone och vill nu att datorn ska kunna ta del av dom.
    Ska jailbreak, och ifall något skulle hända så är det ju bara att återställa mobilen. Men då försvinner ju alla kontakter.
    Så hur går man tillväga?

Kungen
    Member
    Post count: 985

Bocka för ”synkronisera med outlook” låter ganska rimligt 🙂 Men när jag syncade kontakterna första gången så var det inte meningen; jag skulle väl lägga in ny musik eller så och så kom det upp en ruta där det stod: ”Mer en 5 % håller på att ändras på den här datorn” elr liknande 😀

JokerM
    Member
    Post count: 117

@kungen 27340 wrote:

Bocka för ”synkronisera med outlook” låter ganska rimligt 🙂 Men när jag syncade kontakterna första gången så var det inte meningen; jag skulle väl lägga in ny musik eller så och så kom det upp en ruta där det stod: ”Mer en 5 % håller på att ändras på den här datorn” elr liknande 😀

jag kan bara boka för yahoo, windows-adressboken och google contacts?
    Vet inte ens vart dom ligger

Chiquita
    Member
    Post count: 3

Själv valde jag att synka med winows kontakter pga att jag ej har outlook i datorn. Då lägger sig kontakterna i programmet windows mail. Du hittar kontakterna när du öppnar winmail-verktyg-windowskontakter

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.