Synkroniseringsproblem

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Synkroniseringsproblem

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 117

Enda sen iTunes 8.2.1 släpptes så har många haft problem med att synkronisera sina kontakter på googlekontot. Jag är en av dom, så jag kör med Windows och yahoos….
    Men enda sen 3.01 hårdvaran släpptes så tar det idiot långtid att synkronisera telefonen.
    Är det någon mer som har samma problem? Något tips om vad man kan göra?

Robert Smith
    Member
    Post count: 115

@jokerm 40167 wrote:

Enda sen iTunes 8.2.1 släpptes så har många haft problem med att synkronisera sina kontakter på googlekontot. Jag är en av dom, så jag kör med Windows och yahoos….
    Men enda sen 3.01 hårdvaran släpptes så tar det idiot långtid att synkronisera telefonen.
    Är det någon mer som har samma problem? Något tips om vad man kan göra?

Test Google Sync

Pear
    Member
    Post count: 322

yes box det har jag iallafall. Upptäckte för ett tag sen att itunes inte ville sluta synka så länge den var tvungen att synkronisera blder. Så fort jag tar bort krysset att den ska synka bilder så fungerar det utmärkt. Så för tllfället kan ja inte synka ngra bilder till telefonen. Surt som fan..

mitt tips alltså: tänk efter om de e ngt nytt på senaste du har velat synka med telefonen, kan vara bilder, video, etc. Testa sen att inte synka med detta oich se om de funkar. Lösning på problemet har ja tyvärr inte, men de synkar rätt iallafall

JokerM
    Member
    Post count: 117

@pear 40283 wrote:

yes box det har jag iallafall. Upptäckte för ett tag sen att itunes inte ville sluta synka så länge den var tvungen att synkronisera blder. Så fort jag tar bort krysset att den ska synka bilder så fungerar det utmärkt. Så för tllfället kan ja inte synka ngra bilder till telefonen. Surt som fan..

mitt tips alltså: tänk efter om de e ngt nytt på senaste du har velat synka med telefonen, kan vara bilder, video, etc. Testa sen att inte synka med detta oich se om de funkar. Lösning på problemet har ja tyvärr inte, men de synkar rätt iallafall

Kör du med googlesync eller något annat?
    Fattar inte varför man får felmeddelande när man ska synka sina kontakter med gmailet.
    Är det någon mer som har det problemet?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.