Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Ta bort OP låset?
-
AuthorPosts
-
Jag sitter och leker med luren, Den är JB´ad och allt funkar, men skulle för skojs skull prova ett annat SIM kort, stoppade i det men sker nada, Det kommer inget “wrong sim” eller dyl, den får bara ingen täckning, stoppar jag in mitt 3 kort igen flyter allt på som det skall.
Är luren alltså låst till 3 ännu och hur i h-vete får jag bort detta lås? Luren är JB med redsnow.
Jailbreak låser inte upp telefonen. Jailbreak gör så att du kan installera program/spel utan att använda iTunes.
@tattoos777 44247 wrote:
Ok, men då kommer vi till frågan, hur tar man bort OP låset? borde ju finnas alla möjliga vägar nu då man kan JB luren
jag vill minnas att vi PM:ade varandra ganska kraftig och du lyckades till slut JB:a din 3GS lur med FW 3.0.1 och bibehållet baseband version? Har du sedan kört denna guide för att låsa upp?
Alternativet är att betala 350:- till Tre, det är bara att ringa kundtjänsten
@freebo 44253 wrote:
jag vill minnas att vi PM:ade varandra ganska kraftig och du lyckades till slut JB:a din 3GS lur med FW 3.0.1 och bibehållet baseband version? Har du sedan kört denna guide för att låsa upp?
Alternativet är att betala 350:- till Tre, det är bara att ringa kundtjänsten
Tackar, nu löser man detta, en riktigt eloge till dig Freebo!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.