Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tack…
-
AuthorPosts
-
…ni som tog bort mig och mina frågor om iphone 4. (och svaren jag fick jag dock hann läsa…)
Riktigt jävla shysst 🙂
Detta gjorde ju ingenting då jag beställde en HTC istället.
Ha en trevlig helg
@poker1970 88109 wrote:
…ni som tog bort mig och mina frågor om iphone 4. (och svaren jag fick jag dock hann läsa…)
Riktigt jävla shysst 🙂
Detta gjorde ju ingenting då jag beställde en HTC istället.
Ha en trevlig helg
Tråkigt för dig!
Med tanke på inlägget skulle det inte förvåna mig om två saker hänt här, att du antingen gick över nån regel som du totalt ignorerat eller bara missat.
Eller så har inget gjort nåt med ditt konto eller inlägg, bara du som tappat bort dig och fått för dig att nån jävlats med dig.Skulle inte alls förvåna mig, typiskt mönster.
För att banna konto kan man göra men att ta bort inlägg du gjort? Låter bara sjukt. Om du kan säga vad du hete sen innan så kan jag kolla upp saken
@h3nr11k 88173 wrote:
För att banna konto kan man göra men att ta bort inlägg du gjort? Låter bara sjukt. Om du kan säga vad du hete sen innan så kan jag kolla upp saken
Jag ställde helt normala frågor om Iphone 4, om det bl.a. fanns navigation inbyggt och sådana frågor.
Jag såg ett svar dagen efter men sedan var mitt och svaret borta.
Jag hette som mitt nick är nu.
Lycka till med din HTC, du kommer garanterat att ångra dig i buggarnas och laggets och dåliga batteriers värld! Ses (:
@poker1970 88209 wrote:
Jag ställde helt normala frågor om Iphone 4, om det bl.a. fanns navigation inbyggt och sådana frågor.
Jag såg ett svar dagen efter men sedan var mitt och svaret borta.
Jag hette som mitt nick är nu.
Okej?
Jag har inget svar på detta. Låter otroligt konstigt…
Såg inget om att någon admin skall ha tagit bort alla dina inlägg… Får kolla lite mer..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.