Front page › Forums › Övriga ämnen › Tack för tiden 2
-
AuthorPosts
-
Hej!
Drar mig nu tillbaka efter en ganska lång tid på forumet. Ser ingen mening att fortsätta på det här forumet efter Mossarelli’s tråd (som förövrigt är den bästa tråden här på forumet någonsin).
Stort tack till alla de namn som jag kommer att tänka på nu, Freebo, Ponyboy, Mossarelli, iAsh, Slaneby, MrSmart, Bozz och Pongo. Gamla lirare!
Vi ses någon annanstans! 🙂Peace.
Vilken tråd? Vad är det som händer här inne? Många som tycks lämna foumet. Vad är det jag har missat?
slaneby
September 15, 2010 at 12:50Post count: 0Ses steffe
@fredda-79 78367 wrote:
Vilken tråd? Vad är det som händer här inne? Många som tycks lämna foumet. Vad är det jag har missat?
Ägaren av siten (antar jag…) tog bort en tråd av Mossarelli som bl.a förklarade varför Freebo drog, tillsammans MED MYCKET ANNAT.
Hoppas Mossarelli kan komma tillbaka och förklara en gång till…
@steffeiphone 78366 wrote:
Hej!
Drar mig nu tillbaka efter en ganska lång tid på forumet. Ser ingen mening att fortsätta på det här forumet efter Mossarelli’s tråd (som förövrigt är den bästa tråden här på forumet någonsin).
Stort tack till alla de namn som jag kommer att tänka på nu, Freebo, Ponyboy, Mossarelli, iAsh, Slaneby, MrSmart, Bozz och Pongo. Gamla lirare!
Tack själv för din tid här!
Hoppas du hittar till något annat ställe i framtiden helt enkelt!Kom nyss hem och såg att forumet här har börjat balla ur.
Sköt om dig!
@steffeiphone 78366 wrote:
Hej!
Det har varit ett nöje att diskutera med dig. 🙂
Må våra vägar korsas flera gånger i framtiden.
Hej då Steffeiphone!
Anledningen till att tråden togs bort var på grund av att den kan uppfattas fel av folk som inte varit med från början och förstår vad det egentligen handlar om.
Vi lyssnar gärna på våra medlemmar, och har tagit till oss det ni har skrivit i tidigare trådar, men vi vill gärna att att diskussioner kring forumet ska tas via PM med oss (denna användaren).
Vi kommer vara mycket lyhörda och försöka styra upp allt igen, det går inte förneka att detta är Sveriges största iPhoneforum, och det har väldigt många här bidragit till. Istället ska vi lösa problemen som har uppstått på bäst möjliga sätt, och bygga vidare på detta.
Vi har även kontaktat mossarelli.
Tack.
MVH
iPhoneinfo.se-crew -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.