Front page › Forums › Övriga ämnen › Tack Mekke!
-
AuthorPosts
-
..för din custom ipsw 2.2.1/02.28.00
Min lur hade börjat gå på knäna efter alla testade cydia prylar, dags för en restore/re-jailbrake.
Men jag drog mig för att gå igenom processen IGEN..
Mycket praktiskt att få tillgång till din ipsw!
Nu är min iphone snappy igen:)
Stort tack,
1965
@1965 32353 wrote:
Min lur hade börjat gå på knäna efter alla testade cydia prylar, dags för en restore/re-jailbrake.
Stort tack,
1965
Hihi, varsågod! ^^
(Tänk, en tråd ägnad åt mig 😀 Min dröm har blivit sann :rolleyes:)
Ja Mekke är inte dålig han vet vad han pratar om ^^
Tacka-mekke-tråd?Jaja,allt är möjligt,varför inte en fanclub också?Skulle säkert bli ett gäng medlemmar där.
Kanske en vi-dyrkar-steve-jobs-tråd?
Finns fler kul idéer,men ni får väl tänka lite själva!
Ps:jag har också fått en del mycket bra information från mekke.aa men steffe du är alltid så kaxig i ditt utförande. Var vänlig istället lixom de är många ställe som du tror dig vara bäst av alla inom detta, lägg ner det
Eller så kan vi starta en tråd som heter “steffe-dyrkar-Steve(blow)-Jobs” ?
@1965 32353 wrote:
Stort tack,
1965
@foppatoffel 32360 wrote:
@steffe 32362 wrote:
jag har också fått en del mycket bra information från mekke.
Tack allihopa, jag känner mig rörd 😮
:laugh:
Verkar som en del inte gillar humor,carpe och mekke verkar ha förstått att jag inte menade att hacka på nån!
Om ni andra inte förstår,så kan jag tyvärr inte göra mycket åt det.@foppatoffel 32360 wrote:
låt MIG snacka om det, han kan sin grej ;);) tusen tack
Okej, hur gick detta till då ? vad slapp du ?
@1965 32353 wrote:
Stort tack,
1965
Ska strax jaimbreaka min lur igen (om det går på en helt sprillans lur?)
Vad innehåller denna ispw som är så bra? (ej kritik, en ärlig fråga) jag har inte hängt med och skulle gärna höra ett svar från Mekke själv 🙂
jaa tack mekke, du är som en pappa … med en iphone !!
vad vore forumet utan dig !?@zike 32413 wrote:
Vad innehåller denna ispw som är så bra? (ej kritik, en ärlig fråga) jag har inte hängt med och skulle gärna höra ett svar från Mekke själv 🙂
Då ska du få ett svar från mej 😛 (Btw, ursäkta för sent svar, blev nått fel med mina “kakor” så jagg missade ditt svar ;))
Det är en s.k. “för-jailbroken” ipsw, så du behöver inte köra QuickPwn lr nått efteråt 🙂 Och dessutom, om du har BB 02.28.00 får du asså 2.2.1 fast med 02.28.00 😉 Och det ingår OpenSSH och OpenSSL, så detta behöver du inte installera efteråt 🙂
Kan oxå tillägga att om nån vill ha en custom ipsw med en massa saker förinstallerade så är det bara att säga till så fixar jag en personlig ipsw åt just dej! 😀 Detta kan nämligen förenkla otroligt mycket om du måste återställa.. 🙂
jag skulle gärna vilja ha en sådan bra fil! =) Min lur börjar med bli väldigt trött efter allt man lagt in osv..
jag har idag
Version 2.2 (5G77) samt 02.28.00
Yellowsn0w med OP 3har du en fin fil till mig 😉
@trigger_killer 32553 wrote:
jag skulle gärna vilja ha en sådan bra fil! =) Min lur börjar med bli väldigt trött efter allt man lagt in osv..
jag har idag
Version 2.2 (5G77) samt 02.28.00
Yellowsn0w med OP 3har du en fin fil till mig 😉
Som sagt, skicka mej ett PM med alla saker du vill ha förinstallerade, så fixar jag en 🙂 Jag har bara en “förgjord”, men den har bara Cydia, Installer, OpenSSH och OpenSSL.. Vill du ha nått mer så skicka ett PM! 😀
Annars finns “basic”-varianten här 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.