Tangentbord via iPhone till datorn

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tangentbord via iPhone till datorn

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 169

Tjena

Jag undrar om det finns någon app som gör min ajfåwn till ett tangentbord till datorn! Jag brukar använda remotepad när jag ligger i sängen och skulle vara skönt med ett tangentbord också :O

Någon som vet något? 🙂

/DTS

utalker
    Member
    Post count: 403

Air Mouse funkar för mig =)

Al3x
    Member
    Post count: 272

Wifi touchpad.

Appelphone
    Member
    Post count: 594

@al3x 25082 wrote:

Wifi touchpad.

använder det jag med, funkar jätte bra. Bara att installera ett litet program och köra 🙂 fast nu ville jag se allt som händer på skärmen bra så jag betalade för Jaadu VNC, som jag tyvärr inte får att funka 🙁 å billigt var det inte heller…

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@dts 25024 wrote:

Tjena

Jag undrar om det finns någon app som gör min ajfåwn till ett tangentbord till datorn! Jag brukar använda remotepad när jag ligger i sängen och skulle vara skönt med ett tangentbord också :O

Någon som vet något? 🙂

/DTS

ja, nam’s remote 🙂 Lite klurigt ännu, det har bara stöd för engelskt tangentbord, vilket betyder lite omplacering av vissa knappar, men helt klart värt 0 kr 😛

DTS
    Member
    Post count: 169

@mekke 25152 wrote:

ja, nam’s remote 🙂 Lite klurigt ännu, det har bara stöd för engelskt tangentbord, vilket betyder lite omplacering av vissa knappar, men helt klart värt 0 kr 😛

SUPER! helt underbart – DOCK fuckade hela tangentbordet upp sig efter jag testade på ajfåwnen. Efter omstart blev det okej igen. Mycket buggar kvar än, men precis vad jag letade efter! tackar mekke<3

eriik
    Member
    Post count: 23

jag hittar inget tangentbort på den? bara jag som inte gör?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Gå in på touchpad, klicka på “show additional”, och det borde stå keyboard i övre högra hörnet 🙂

vossen
    Member
    Post count: 1457

@Äppelphone 25105 wrote:

använder det jag med, funkar jätte bra. Bara att installera ett litet program och köra 🙂 fast nu ville jag se allt som händer på skärmen bra så jag betalade för Jaadu VNC, som jag tyvärr inte får att funka 🙁 å billigt var det inte heller…

Sök efter guider på youtube;) Min funkar med Jaadu:P

Peltor
    Member
    Post count: 31

Jag söker en app som man kan styra musen/keyboard med iphone via bluetooth.
    ska styra powerpointen med musen men jag har inget wifi. jag vill ha bluetooth

Landing
    Member
    Post count: 24

Air mouse funkar via bluetooth om du kör med internetdelning mellan iPhonen och datorn.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.