Tangentsbordsproblem i Mail

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tangentsbordsproblem i Mail

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

Hej!

Jag har nyligen fått ett problem med Mail-programmet i min iPhone(3.1.2, tethered jb).

När jag ska skicka ett mail så kommer det upp dubbla tangentbord, och jag kan inte använda alla tangenter.

Vad ska jag göra? Tänkte på att reboota men eftersom jag har en tethered JB så undrar jag om allting raderas när jag JB:ar igen eller om det stannar kvar (har många apps)

MVH

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@fireas 50126 wrote:

Hej!

Jag har nyligen fått ett problem med Mail-programmet i min iPhone(3.1.2, tethered jb).

När jag ska skicka ett mail så kommer det upp dubbla tangentbord, och jag kan inte använda alla tangenter.

Vad ska jag göra? Tänkte på att reboota men eftersom jag har en tethered JB så undrar jag om allting raderas när jag JB:ar igen eller om det stannar kvar (har många apps)

MVH

Dubbla t-bord låter skumt, testa att avinstallera alla eventuella utländska t-bord. Blackra1n jailbreak raderar ingenting, boota om du bara

fireas
    Member
    Post count: 20

Testade att ta bort de andra tangentborden, då slutade dubbla tangentbord komma upp men nu kan jag inte trycka på någon tangent , som om de var låsta.

Testade också att reboota och jb:a om.. Det fungerade 🙂

Tack så mycket!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.