Tankar inför köp

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Tankar inför köp

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Hur ska man tänka inför köp av iphone? Jag är ute efter en 3GS , om det är 16 eller 32gb spelar inte så stor roll.

Är det dumt att köpa en telefon via halebop för att sedan använda ett simkort från telia med Telia Max 25 + någon internet uppkoppling?

Vad är det absolut smartaste jag kan göra ifall jag vill använda Telia Max 25, men samtidigt helst slippa bindningstid på 24 månader, jag känner att jag helst inte binder upp mig på mer än 12. Billigaste och smartaste alltenativet? Har läst och räknat på det, men inte kommit fram till något.. Räknat ut att man får den billigast från halebop, men det blir ju dyrare i slutändan ifall man sen ska betala för telia också.

frias
    Member
    Post count: 16

Njae, jag har precis köpt 16gb hos telia, med abbet Till vänner och då blir slutpriset 5683 kr och det är billigare än halebop. Med 12 månaders bindningstid också 🙂

bozz
    Member
    Post count: 1199

Om du inte vill ha bindningstid kan du ju köpa en med kontantkort och sen köpa till ett abb utan bindningstid. Blir ju dock dyrare då..
    Jag har Max25 med 18mån bindningstid..

För övrigt har jag hört att det är många som klagar på Halebops internet, är tydligen väldigt segt. Konstigt dock, använder inte de Telias nät? Satt jämte en med Halebop och jag hade mitt Telia. Mitt var myyyycke snabbare! weird..

Tror det smartaste för dig är att köpa en 16/32gb 3gs med Max25, 18mån bindningstid. Onödigt o krångla till det mer 😛

Pzych0
    Member
    Post count: 220

Jo faktis, Halebops när är underligt i vissa fall. Men men 🙂

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.