Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tappade min iphone 4 från tredje våningen..
-
AuthorPosts
-
Som rubriken lyder, så tappade jag min nya iphone 4 från trejde våningen…
Nu är hela glaset på baksidan trasigt. Så min fråga till er är, var kan man laga detta billigt och snabbt?🙁
@oliweeeer 76498 wrote:
Nu är hela glaset på baksidan trasigt. Så min fråga till er är, var kan man laga detta billigt och snabbt?🙁
Haha ofta den ens startar
vet inte var hemförsäkring?
Hej,
Vi har kompletta Original bakstycken, som du byter själv på 5 min.
iPhoneReservdelar.se Reservdelar och Service till din iPhone Glasbyte LCD DisplaybyteGött! Har bara en fråga till, försvinner garantin ifall man tar bort bakstycket?
@oliweeeer 76498 wrote:
Shit. Är inte hela luren mos ?
Tre våningar måste väl vara ca 10 meter..Säker på att inget annat har tagit skada inne i den ?
@oliweeeer 76637 wrote:
Gött! Har bara en fråga till, försvinner garantin ifall man tar bort bakstycket?
Hej,
Tydligen så har det kommit nån lag i USA att man ska kunna byta batteri själv.
Garanti stickern sitter efter locket, så det är fritt fram att byta lock och batteri men inte gå länre in i telefonen@iPhoneReservdelar.se 76644 wrote:
Hej,
Tydligen så har det kommit nån lag i USA att man ska kunna byta batteri själv.
Garanti stickern sitter efter locket, så det är fritt fram att byta lock och batteri men inte gå länre in i telefonenOkej, tack för hjälpen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.