Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tappar lösenord till mail
-
AuthorPosts
-
Hej,
har ett problem med min iphone 3gs ios 4,01.
Problemet uppstod igår efter att telefonen slog av sig pga av batteritorsk. Efter att jag laddat den så kan jag inte hämta mail. Det som händer är att en ruta poppar up och ber mig skriva in lösenordet, vilket jag gör, rutan stängs o sen poppar den upp igen efter ett tag. Detta är till exchange mailserver. När jag ska kolla gmail så ber telefonen mig att skriva in lösen i inställningar för e-mail. Jag går in där och ser då att lösenordsrutan är oifylld, fyller i och stänger och allt upprepas.
En annan sak som inte funkar är pairing med bluetooth headset. Jag kan se headsetet, telefonen försöker ansluta men inget händer. Känns som telefonen saknar ID på nått sätt? Någon som har en lösning?
Ingen som kan ha en anning om vad det kan vara?
Jag har försökt att återställa telefonen ch att uppgradera till 4.2.1 i helgen, men utan framgång. Får felmeddelande 30XX nånting eller att jag inte kan komma åt uppdateringsserven. Finns det någon lösning på detta?
Tyvärr inte en aning men jag skulle också vilja ha svar på detta. Använder du gmails exchange?
@ronge 89220 wrote:
Tyvärr inte en aning men jag skulle också vilja ha svar på detta. Använder du gmails exchange?
Nej inte gmail, det är jobbets.
Det skumma är att allt har funkat klockrent i 1,5 år. Nån gång har jag uupleft att den tappat lösenordet till mitt Wlan hemma, men nu verkar det som om alla lösenord bara försvinner. Följande funkar inte:– ansluta till wlan, skriver in rätt lösen men det accepteras inte
– ansluta till bluetooth headset, den begär pinkod, rätt kod skrivs in, men funkar inte att ansluta
– kolla mail, både pop3 mail (gmail) och exchange mail. iphonen frågar efter lösen, rätt lösen skrivs in, får meddelande om att det är fel och att jag ska skriva in igen.
– har även upptäckt att det inte funkar att gå in på youtube-appen, kan inte ansluta till youtube står det
– har försökt återställ men utan framgång, har ej testat att uppdatera då jag väntar på att jailbreaket för 4.3 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.