Tappar mottagningen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tappar mottagningen

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

Har ett problem med min Iphone.
    Efter samtal så får jag upp “Ingen service”. Tappar även mottagningen helt random. Om jag har mottagning med 3g aktiverat och väljer att stänga av 3g får jag ingen mottagning med vanliga gsm-nätet.

Jag har testat att återställa mobilen med Itunes och då installerat senaste uppdateringen som Itunes/Apple har. Valde också att efter återställningen att Itunes ska hantera telefonen som ny telefon.
    Efter återställningen så har jag haft mottagning och nyss efter avslutat samtal så tappade jag mottagningen.

Vad kan vara fel? Tips? Idéer?
    Tacksam för svar!

paino
    Member
    Post count: 104

jag hade provat att återställa igen om det inte går så lämna in till telia:D

paino
    Member

vossen
    Member
    Post count: 1457

@paino 22598 wrote:

Skulle också göra det återställ den kolla om det är likadant om inte lämna innden till telia så får du en helt ny:)

vossen
    Member
    Post count: 1457

@paino 22598 wrote:

Skulle också göra det återställ den kolla om det är likadant om inte lämna innden till telia så får du en helt ny:)

linx
    Member

Största problemet med att lämna in den är ju att jag har tappat bort mitt kvitto… 🙁

linx
    Member

Största problemet med att lämna in den är ju att jag har tappat bort mitt kvitto… 🙁

paino
    Member

@linx 22611 wrote:

ajdå men prova om det går om du tar med kartong och telefon med samma serie numer så kanske dom kan titta i datan så ser dom att du köpt den där:D

paino
    Member

@linx 22611 wrote:

ajdå men prova om det går om du tar med kartong och telefon med samma serie numer så kanske dom kan titta i datan så ser dom att du köpt den där:D

linx
    Member

@paino 22620 wrote:

Smart! Haha, att jag inte tänkte på det!

linx
    Member

@paino 22620 wrote:

Smart! Haha, att jag inte tänkte på det!

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.