taskig mottagning

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone taskig mottagning

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Fick min 32:a i fredags från telia, konverterat från ericsson väldigt nöjd med installátion a epost odyl dock inte telkatalog. Där jag med min gamla lur P1 har 3 pinnars mottagning har jag ingen eller nästan ingen mottagning med min Iphone.Säger ofta att den har tappat nätverket. Är det sämre mottagning på den allmänt eller ska jag tro att det är nåt fel?? // Mikael

Hane
    Member
    Post count: 46

Svårt att säga i min mening.
    När jag bytte från W995 till iPhone så märkte jag en bättre mottagning på iPhone och jag sitter med ett Telia demo abo.

TeliaKundservice
    Member
    Post count: 45

Hej!
    Jag heter Susanne och arbetar på Telias kundservice.
    Det är tråkigt att höra att du upplever sämre täckning på din nya iPhone. Det finns några saker du skulle kunna prova för att försöka lösa problemet.

Har du gjort de uppdateringar man kan göra via iTunes? Om du har gjort det så kan du gärna prova med ett annat sim kort i telefonen. Om du inte har tillgång till ett Telia kort så kan du gå in i närmsta telia butik och be om hjälp där.

Om du efter detta fortfarande har problem så får du gärna höra av dig till mig via den här länken: .: PROOF :.

Med vänliga hälsningar
    Susanne Boström
    Telia Kundservice

bozz
    Member
    Post count: 1199

testa stänga av 3g. Du kanske har dålig 3g täckning?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.