Tele 2 kommer sälja Iphone 4

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Tele 2 kommer sälja Iphone 4

Viewing 22 posts - 1 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Fick nyss ett sms där tele 2 säger att de har startat ett samarbete med Tele 2 och kommer att sälja Iphone 4!

Jag ser fram emot att se priserna!

Humminbird
    Member
    Post count: 13

@jocken90 70920 wrote:

tele 2 säger att de har startat ett samarbete med Tele 2

Bra att dom kom överens ;), Nyheten har dock stått över 12 timmar på iphoneinfo´s första sida.

Skall bli skoj att se vad dom har för erbjudanden sen när den kommer!

Mr x
    Member
    Post count: 34

deras sida torska ju, så har inte lyckats beställt ännu, lär ju inte bli någon iphone i augusti här inte..

svensson431
    Member
    Post count: 210

Jag beställde en iphone 16gb igår vid 02:30 ifrån tele.se 🙂 och frågade angående mitt ordernummer och jag låg tydligen bland dom 3 första så får min på tidag-onsdag 🙂

Mr x
    Member
    Post count: 34

@svensson431 72043 wrote:

Jag beställde en iphone 16gb igår vid 02:30 ifrån tele.se 🙂 och frågade angående mitt ordernummer och jag låg tydligen bland dom 3 första så får min på tidag-onsdag 🙂

haha låter gött nu gjorde du mig glad 😀 lyckades få igenom min 02.29 😀

edit: Då måste dom som beställde när sidan kraschade beställt bara 32 gb, för vid 02.29 var dom slut.

oliver
    Member
    Post count: 7

Någon som har info om när 16 GB tog slut? 🙂

medzz
    Member
    Post count: 259

tryckte in beställningen runt 5 över 2, har kvitto men ingen lev. besked :S, men man är på första plats ändå ? 😛

M.Nielsen
    Member
    Post count: 10

Säljer inte tele2 den kontant låst till dom? :/

svensson431
    Member
    Post count: 210

medzz om du har fått ett kvitto eller vad det heter till din mail kommer du få den annars inte. Pratade med en på tele2 o gav mitt ordernummer och dom sa att jag skulle få den nu i veckan och att jag var en av dom första iallfall.

medzz
    Member
    Post count: 259

@svensson431 72100 wrote:

medzz om du har fått ett kvitto eller vad det heter till din mail kommer du få den annars inte. Pratade med en på tele2 o gav mitt ordernummer och dom sa att jag skulle få den nu i veckan och att jag var en av dom första iallfall.

A fick kvitto kl 5 över 2 😀 men ska testa ringa nu sist va de 50 min kö 😛
    Men om du va en av dom första borde jag också va de? va ju 20-30 min före dig :S

Jetii
    Member
    Post count: 106

När kommer nästa leverans?

DonRon
    Member
    Post count: 96

Om man tecknar med tele 2 student verkar det bli sjukt billigt, eller det är iaf vad jag hört.

oliver
    Member

@donron 72161 wrote:

Om man tecknar med tele 2 student verkar det bli sjukt billigt, eller det är iaf vad jag hört.

Typ 300 kronor billigare än deras vanliga kompis abb, om man slår ut det på 24 månader. Inte så stor skillnad alltså, men lite billigare.

DonRon
    Member
    Post count: 96

@oliver 72168 wrote:

Typ 300 kronor billigare än deras vanliga kompis abb, om man slår ut det på 24 månader. Inte så stor skillnad alltså, men lite billigare.

Jag fick mail av CSN där det stog “iPhone 4 från 59:- månaden”. Tyckte det lät lite för bra för att vara sant.

oliver
    Member

@donron 72178 wrote:

Jag fick mail av CSN där det stog “iPhone 4 från 59:- månaden”. Tyckte det lät lite för bra för att vara sant.

Det vanliga kostar 89:- per månad. Så skillnaden blir 30 * 24 = 720, vilket ju blir en del ändå :). Sedan tillkommer avbetalningen av telefonen med 200 kr per månad.

David_90
    Member
    Post count: 35

Är det någon som har talat med tele2, om när de skall få in flera 32gb telefoner?

kiphone
    Member

Fick min idag 🙂 beställde 6:40 fredag morgon tele2 32gig

oliver
    Member

@kiphone 72636 wrote:

Fick min idag 🙂 beställde 6:40 fredag morgon tele2 32gig

Grattis! Nu är jag så sugen på min så att jag håller på att dö.

Edit: Fick du någon bekräftelse på mailen när dom skickade den?

kiphone
    Member

@oliver 72638 wrote:

Grattis! Nu är jag så sugen på min så att jag håller på att dö.

Edit: Fick du någon bekräftelse på mailen när dom skickade den?

Nope, Beställde via mitt företag, fick den leverad idag runt 15,30 1600… Hade redan åkt hem men dom ringde o sa att det fanns ett paket här från tele2 till dig 🙂 Var tvungen o åka tillbaks o hämta det.

oliver
    Member
    Quote:
    Ämne: Din order är på väg

Hej!

Nu är din beställning XXXXXXXXX på väg!

Woho! 🙂

vill ha iphone
    Member
    Post count: 22

Fick ett mail idag om att det fanns kvar iPhones hos Tele2,

Vi har den, andra inte…
    Köp iPhone 4 16 GB från 279kr/mån med abonnemang från Tele2

Här kan du köpa
    Köp din iPhone och teckna abonnemang i Tele2 butikerna (Kista, Skärholmen, Sollentuna, Täby och Uppsala) och hos utvalda återförsäljare (The Phone House, Elgiganten Megastore Macoteket och Media Markt). På tele2.se/iphone hittar du adresserna till butikerna och priser på våra abonnemang.”

Har 5 av dom affärerna inom 3 km hemmifrån, någon kanske har den i lager? 😀

Tror jag ska köpa den när jag får lönen efter sommarns arbete, Tele2 verkar dessutom ha de bästa priserna.

Bergendahl
    Member
    Post count: 49

Nu har jag fixat så jag får en slutfaktura på mitt abonnemang så nu kan jag skaffa en 4a med men den finns ju inte *snyft*

MM, Elgiganten i gävle slut, på the phone house hemsida står det att den är slut i samtliga butiker…

Viewing 22 posts - 1 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.