Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tele2 3g+iphone 2g?
-
AuthorPosts
-
Hejsan, det e så att jag får 2 st iphone 2g imorgon och undrar snabbt om jag kan använda mitt tele 2 3g abonnemangs kort i det.
Tack förhand för alla svar 🙂
Tror inte det ska vara några problem. Om de är låsta till någon operatör så får du helt enkelt låsa upp dem såhär; Hittade inte rätt länk och mitt internet är mongo men sök isåfall på iClarified – Apple News and Tutorials hemsida efter 2G unlock.
Om de inte är låsta så ska det funka prima.
tack så jätte mycket för svaret. uff skönt och ha xperian borta, enda kruxet är då att man inte ha gps, men iphone 2g mäter sig upp ganska bra gentemot xperian ?
@medzz 56781 wrote:
tack så jätte mycket för svaret. uff skönt och ha xperian borta, enda kruxet är då att man inte ha gps, men iphone 2g mäter sig upp ganska bra gentemot xperian ?
Då xperia är sämst (Enlig min åsikt) eftersom att den pajjar 24/7 så är vilken iPhone du kan få tag på en uppgradering.
Aa vet vad du menar :P, men ska sälja båda 2g imorgon lär ju får åtminstånde 3-3.5 kanske räcker te en 3g 🙂
Låter som du har gjort en bra affär. Återkom med uppdate.
Yea, wow visste inte att 2g fanns i 16 gig :O,
måste bara fråga, det är första gången jag äger en iphone, och jag märker att den e ganska snabb haha så jag kan inte föreställa mig hur de andra modellerna är gentemot den :D, så jag undrar, är det möjligt att själv byta skal etc ? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.