tele2_custom.ipcc + internetdelning?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone tele2_custom.ipcc + internetdelning?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 119

hej , fixade med en tele2_custom.ipcc så mitt comviq skulle funka ordentligt på min iphone, men problemet är att jag får inte igång internetdelning med comviq fick upp ett error , sen försvann knappen för att sätta på det helt :S e det nån som fått detta att funka..?

Tack // DeKs

Bmode
    Member
    Post count: 201

Enable Tethering iPhone 3G 3GS 3.1.2 Firmware Cydia Hack | Tips & Tricks

jag har tele2 och den här guiden är SJUKT mkt bättre än det du testat 🙂 ! tar seriöst 1 min och sen är det fixat.

Deks
    Member

@bmode 53144 wrote:

Enable Tethering iPhone 3G 3GS 3.1.2 Firmware Cydia Hack | Tips & Tricks

jag har tele2 och den här guiden är SJUKT mkt bättre än det du testat 🙂 ! tar seriöst 1 min och sen är det fixat.

får inte ens det där att funka xD

Deks
    Member

fastnar när man ska in på en hemsida o välja typ opperatör ellelr någe , för tele2 finns inte med ju ?

Bmode
    Member
    Post count: 201

1. Gå in i cydia och lägg till repo : apt.iphone-storage.de
    2. Sök på ” Tethering” installera den som heter 3GS 3.1.2 om du har en 3GS annars
    väljer du 3G 3.1.2 . När du gjort detta så kommer det lägga sig en ikon på ditt springboard.
    ( OM det INTE gör det så går du in på Unlockit – APN Changer for your iPhone via din iPhone, samma sak)

Tryck upp den och följ sedan anvisningarna, där det står att du ska fylla i Lösenord och användarnamn hittar du på eget.

KLART !! 🙂 gör om, gör rätt!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.