Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Tele2s 3G
-
AuthorPosts
-
Helt enkelt undrar jag, hur är tele2s 3G?
Då menar jag både surfhastigheten och hur det går med samtalen. Och sen undrar jag lite om deras 200mb datapaket, är det ungefär som telias i-abonnemang bara att det är ett tilläggspaket?mvh Erik
@eriik 23230 wrote:
Då menar jag både surfhastigheten och hur det går med samtalen. Och sen undrar jag lite om deras 200mb datapaket, är det ungefär som telias i-abonnemang bara att det är ett tilläggspaket?mvh Erik
Jag har ca 0,400 kb/s skickat enl bredbandskollen, så det får ses som bra 😛 Tappas inga samtal för mig 😛 Du får alltså surfa för 200 mb/månad i en kostnad av 29 kr 🙂 simple as that! OBServera att det är 3 månaders uppsägningstid bara 🙂
@eriik 23230 wrote:
Jag har ca 0,400 kb/s skickat enl bredbandskollen, så det får ses som bra 😛 Tappas inga samtal för mig 😛 Du får alltså surfa för 200 mb/månad i en kostnad av 29 kr 🙂 simple as that! OBServera att det är 3 månaders uppsägningstid bara 🙂
@kungen 23233 wrote:
Känns lite segt faktiskt. Jag kör med Telia och har 2.8 Mbit…
@kungen 23233 wrote:
Känns lite segt faktiskt. Jag kör med Telia och har 2.8 Mbit…
Tele 2 är segt och har taskig täckning utanför städer och motorvägar.
Tele 2 är segt och har taskig täckning utanför städer och motorvägar.
Tycker tele2 duger för mig!! om ja ska tanka ner större grejer så väntar ja tills ja kommer hem till mitt wifi!!!
har 1G i månaden för 89kr och efter den giggen så sänker dom bara hastigheten till skillnad från 200mb som man får betala om man överskrider den mängden 1:60 mb tror jag det är!!Tycker tele2 duger för mig!! om ja ska tanka ner större grejer så väntar ja tills ja kommer hem till mitt wifi!!!
har 1G i månaden för 89kr och efter den giggen så sänker dom bara hastigheten till skillnad från 200mb som man får betala om man överskrider den mängden 1:60 mb tror jag det är!!Skaffade tele2 idag och när jag kör på utan 3g står det att jag har comviq. Men när jag slår på 3G så står det att jag har telia som operatör? Någon som har stött på samma problem eller vet varför det blir så?
@fakker 25280 wrote:
Skaffade tele2 idag och när jag kör på utan 3g står det att jag har comviq. Men när jag slår på 3G så står det att jag har telia som operatör? Någon som har stött på samma problem eller vet varför det blir så?
iPhone har några saker i sig som visar vilken operatör man kör på, men den vet inte vad “Tele2” är, så då skriver den det närmsta, dvs Telia 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.