Telefonboksintegrering med hitta.se

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Telefonboksintegrering med hitta.se

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 569

Skulle vilja ha en hitta.se integrerat med telefonboken. ringer någon jag inte vet vem det är så vill jag att telefonen för ett försök med en sökning på hitta.se
    eller att man i alla fall, när man har ett ökänt nummer, bara kan klicka till och få en sökning gjort (utan klippa och klistra)

perk
    Member
    Post count: 356

Något som True Caller – True Mobile Caller ID! menar du?
    Har inte testat själv men de låter ju hyffstat. Fick rätt kassa recensioner dock

bozz
    Member
    Post count: 1199

“Note! TrueCaller for iPhone does not interact on incoming calls. Due to restrictions on iPhone this is not possible at the moment”
    🙁

Hade varit riktigt coolt/bra om det hade fungerat!

stickaaan
    Member
    Post count: 259

Har inte detta typ varit uppe redan ? Det var väl så att Apple inte hade velat släppa detta, men det fanns något företag som redan hade det klart.

bozz
    Member
    Post count: 1199

@stickaaan 48783 wrote:

Har inte detta typ varit uppe redan ? Det var väl så att Apple inte hade velat släppa detta, men det fanns något företag som redan hade det klart.

jo det har du nog rätt i, har för mig att de t.o.m hade något patent på nån liknande lösning?

stickaaan
    Member
    Post count: 259

@bozz 48785 wrote:

jo det har du nog rätt i, har för mig att de t.o.m hade något patent på nån liknande lösning?

Det är möjligt. Hade varit guld fall dom släppt det iaf 🙂

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.