Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Telefondelen fungerar inte
-
AuthorPosts
-
Min kära pojkvän fixade lite med min iPhone igår kväll. Han tyckte det var dags att jag installerade lite program på den, så han uppdaterade till 2.2 och körde QuickPwn22-1.
Allt funkar fint, lite segare än vanligt “bara”, men jag kan inte ringa någon.
SMS går finfint, men när jag går in på telefondelen så kan jag varken välja favoriter, kontakter eller slå in ett nummer själv. När jag försöker så stänger det bara ned sig, som om jag tryckt på hemknappen.
Folk kan ringa mig, precis som vanligt.
Ngågon som vet vad jag kan göra? Det är ju helt värdelöst med en telefon som man inte kan ringa med.jag skulle testa att återställa den.
jag skulle testa att återställa den.
Jag hade liknande fel och jag återställde den och låste upp den på nytt då fungerade det igen!!
Jag hade liknande fel och jag återställde den och låste upp den på nytt då fungerade det igen!!
Japp igår återställde jag min kära iPhone till fabriksinställningarna (via iTunes) och sen körde jag QuickPwn igen.
När jag sedan skulle synka telefonen i iTunes valde jag att låta datorn tro att det var en ny iPhone, istället för att använda mig av min säkerhetskopia, som jag gjorde sist. Det var antagligen därför jag inte kunde ringa någon.
Nu funkar allt finfint, och jag är såå glad.Japp igår återställde jag min kära iPhone till fabriksinställningarna (via iTunes) och sen körde jag QuickPwn igen.
När jag sedan skulle synka telefonen i iTunes valde jag att låta datorn tro att det var en ny iPhone, istället för att använda mig av min säkerhetskopia, som jag gjorde sist. Det var antagligen därför jag inte kunde ringa någon.
Nu funkar allt finfint, och jag är såå glad. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.