Telefonen startar automatiskt!!!!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Telefonen startar automatiskt!!!!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

Jag försökte jailbreka telefonen men lyckades inte.
    Så jag försökte lite senare då märkte jag att när jag kopplar ihop min iphone med datan med usb sladen då startar telefonen direkt utan att jag gör någonting. Jag försökte hålla power knappen och home knappen 10 sekunder för att återställa hjäpte icke.. Vad kan göra nu några förslag????
    Tacksam för hjälp:((

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@szeredai 89956 wrote:

Jag försökte jailbreka telefonen men lyckades inte.
    Så jag försökte lite senare då märkte jag att när jag kopplar ihop min iphone med datan med usb sladen då startar telefonen direkt utan att jag gör någonting. Jag försökte hålla power knappen och home knappen 10 sekunder för att återställa hjäpte icke.. Vad kan göra nu några förslag????
    Tacksam för hjälp:((

vad har du för iphone ? ios ? det är normalt att de startar när den kopplas till datorn, vad händer nu när du startar den nu ?

szeredai
    Member

Jag har en iphone 3gs 4.3.1 Problemet är att den startar när telefonen är avstängd, när man har kopplat ihop med datan(windows) Hur ska jag kunna jailbreaka när telefonen startar automatiskt när jag kopplar ihop med usb sladen??? Innan kunde man starta när jag ville iphonen när jag kopplade ihop med datan;((

apple 3g
    Member

@szeredai 89958 wrote:

Jag har en iphone 3gs 4.3.1 Problemet är att den startar när telefonen är avstängd, när man har kopplat ihop med datan(windows) Hur ska jag kunna jailbreaka när telefonen startar automatiskt när jag kopplar ihop med usb sladen??? Innan kunde man starta när jag ville iphonen när jag kopplade ihop med datan;((

koppla den till datorn , när den startar så stäng av igen , utan att dra ut sladden , låt den vara i, kör sedan jailbreaket

szeredai
    Member

Om usb sladden sitter i och jag stänger av då startar iphonen ändå det som är konstigt. Jag försöker återställa iphonen:((

apple 3g
    Member

@szeredai 89960 wrote:

Om usb sladden sitter i och jag stänger av då startar iphonen ändå det som är konstigt. Jag försöker återställa iphonen:((

prova hålla in home och sleep knappen i 10 sekunder sen släpper du sleep knappen men håller fortfarande in home knappen, detta kallas dfu mode, sen kan du äterställa den om det går, om detta inte går hämta hem tinyumbrella och försök med kick out recovery mode

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.