Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Telefonen vibrerar inte vid SMS
-
AuthorPosts
-
hejsan.
När jag får sms så varken vibrerar eller låter telefonen:S Så ja undrar vad det kan vara för fel. Någon som vet?
vad för inställningar? ljudet e på.. det låter när det ringer osv.. men inte sms. testat med att byta olika signaler men de hälper ej..
Kan detta ha ngt med att göra när jag har installerat svenskt t-bord?
@fredrik424 2544 wrote:
vad för inställningar? ljudet e på.. det låter när det ringer osv.. men inte sms. testat med att byta olika signaler men de hälper ej..
Kan detta ha ngt med att göra när jag har installerat svenskt t-bord?
hmm, konstigt problem. Men det har inget med svenskt tangentbord att göra.
// h
Kan man på ngt sätt kopiera smsen som man har i sin nokia till iphonen ?
@deluxenoone 3750 wrote:
Tror inte det, har aldrig stött på det.
// h
@deluxenoone 3750 wrote:
Du kan ju plutta i ett simkort i nokian och vidarebefodra alla sms till din iPhone (alltså, ditt nuvarande sim i iPhonen och ett annat i nokian). Nackdelen med detta är ju att det kan kosta en del, beroende på hur många sms det är frågan om 😛
@rastersize 3833 wrote:
Du kan ju plutta i ett simkort i nokian och vidarebefodra alla sms till din iPhone (alltså, ditt nuvarande sim i iPhonen och ett annat i nokian). Nackdelen med detta är ju att det kan kosta en del, beroende på hur många sms det är frågan om 😛
En annan nackdel är ju att samtliga SMS kommer komma från samma nummer och alltså sitta i samma SMS-tråd i iPhonen, vilket gör det omöjligt att se vem som skickat vad och när.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.