Telenor kommer sälja iPhone i Sverige

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Telenor kommer sälja iPhone i Sverige

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 21

:laugh:VIKTIG OCH GLÄDJANDE NYHET !!!! 🙂

Idag är det klart att Telenor kommer sälja iPhone i Sverige, se bifogat pressmeddelande.
    Vi är jätteglada över att vi kommer kunna erbjuda iPhone. Information om lanseringsdatum, abonnemangsformer, erbjudanden och distributionskanaler kommer vi att återkomma till. Den som är intresserad kan också gå in på vår hemsida, http://www.telenor.se och anmäla sig för att få information om lansering, erbjudanden etc.

Frågor och svar

När lanserar ni?
    Vi är jätteglada att vi kommer kunna erbjuda iPhone, exakt när vi lanserar kan vi inte säga nu men vi återkommer med information så snart som möjligt.
    Den som är intresserad kan gå in på vår hemsida (http://www.telenor.se) och anmäla sig för att få information om lansering, erbjudanden etc.

2. Hur kommer erbjudandet att se ut/vad kommer den att kosta/var kommer den att säljas osv?
    Vi kommer att återkomma med mer information så snart som möjligt. Den som är intresserad kan gå in på vår hemsida (http://www.telenor.se) och anmäla sig för att få information om lansering, erbjudanden etc.

3. Varför kan ni inte lämna någon information?
    Vi kommer berätta mer så snart allt är på plats. Den som är intresserad kan gå in på vår hemsida (http://www.telenor.se) och anmäla sig för att få information om lansering, erbjudanden etc.

Pressmeddelande
    Stockholm 20 februari, 2009

Telenor i avtal med Apple om att sälja iPhone i Skandinavien

Telenor har tecknat avtal med Apple om att börja sälja iPhone 3G i Sverige, Norge och Danmark inom de närmaste månaderna.

Mer information offentliggörs vid senare tidpunkt.

Presstjänsten Telenor Sverige: 08-41 00 75 55

Om Telenor i Sverige
    Telenor Sverige är en ledande helhetsleverantör av moderna telekommunikationstjänster för privatpersoner och företag. Telenors nät för mobilkommunikation täcker 99 procent av befolkningen. I Telenor Sverige ingår premiumleverantören Bredbandsbolaget och prisutmanaren Glocalnet; totalt arbetar 2 400 personer inom Telenor Sverige.

PeterE
    Member
    Post count: 21
    spjonky
    Member
    Post count: 138

ÅÅÅÅÅH ..jag som tog mitt abb med telia ..igår hahahahahahah…skrattretande

mcdandrew
    Member
    Post count: 154

telia är ett mkt bättre abonnemang än telenor. Återstår att se hur stor skillnad i pris det är (om någon alls), men täckningsmässigt och/eller kundservicemässigt är det mkt bättre med telia. alla gånger.

blast11
    Member
    Post count: 102

@mcdandrew 25758 wrote:

telia är ett mkt bättre abonnemang än telenor. Återstår att se hur stor skillnad i pris det är (om någon alls), men täckningsmässigt och/eller kundservicemässigt är det mkt bättre med telia. alla gånger.

Håller helt och hållet med dig. Telia är super.

DAvidkoh
    Member
    Post count: 64

Jag kollade på telenor för tänkte byta till dem från Telia nu när Yellowsnow kom. Dock var de dyrare så jag sket i det.

Castenfors
    Member
    Post count: 8

Min bindningstid på telenor går ut i sommar, längtar grymt! Telenor har ett antal brister. Dom har ganska höga minutpriser och övriga priser, men det viktigaste av allt när man har iphone, dom har inget fast kostnad för surf liknade tele2 och telia har.

Så just nu har jag internet och 3g avstängt eftersom telenor tar en avgift på 15/mb eller 19/dygn, vilket blir snor dyrt i längden om man använder sin iphone normalt. Kanske blir en ändring nu när de ska sälja iphone, annars fattar de nog inte vad iphone går ut på.

Blir nog tele2 i sommar, bättre samtalspriser och man kan lägga till fri surf för runt 150kr/månaden, vilket är grymt mycket bättre än telenors 19/dygn, lite enkel matte blir det 570kr/månad för fri surf med telenor (19*30=570).

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.