Telia bingo abonemang, fri surf med telia surf port ?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Telia bingo abonemang, fri surf med telia surf port ?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 53

Såg en annons:

Teckna upp dig i 18 månader före den 22 juni 2008 så får du fri tillgång till Telia SurfPort under hela bindningstiden!
    (ord. pris 99 kr/mån)

Ring för hela fasta månadsavgiften!
    Ring billigare ju längre du tecknar upp dig, vid 18 månaders bindningstid kostar det bara 39 öre/min och SMS. Dessutom får du ringa för hela fasta månadsavgiften!

Låter nästan för bra för att vara sant.. samt att man kan ringa för månadsavgiften också blir ju bara ännu bättre.

Men vad jag undrar är.. vad innebär surf genom telia surfportal?
    Surfar man med edge då? Jag gissar att det är bara ett antal länkar som de har där som man kan uttnyttja.. typ man kan inte browsa runt hej och vilt?

Någon som har någon aning om hur det fungerar?

Snackhat
    Member
    Post count: 60
    ptr
    Member
    Post count: 248

!! låt dig inte luras! du kommer INTE surfa genom surfport på din iphone. det fungerar bara på “vanliga” mobiler när telia skickar inställningarna till mobilen och startsidan är surfport och så klickar man sig vidare via länkar på så vis. annars kostar det typ 14kr/mb och det är det du kommer få hosta upp med det där abonnemanget!

Snackhat
    Member
    Post count: 60

@ptr 3819 wrote:

!! låt dig inte luras! du kommer INTE surfa genom surfport på din iphone. det fungerar bara på “vanliga” mobiler när telia skickar inställningarna till mobilen och startsidan är surfport och så klickar man sig vidare via länkar på så vis. annars kostar det typ 14kr/mb och det är det du kommer få hosta upp med det där abonnemanget!

Så var det ja, man får ju en ikon som heter surfport om jag inte minns helt fel.

ptr
    Member
    Post count: 248

mmm precis! jag tänkte också så att fan vad bra när man surfar får det mest kosta 9kr per dygn, sen kom jag ju på att man surfar ju inte genom surfport så det blir dyrt 😛 tur att jag kom på det i tid annars hade ni fått läst om mig i aftonblaskan 😀

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.