Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Telia bjuder på en månad Spotify Premium!
-
AuthorPosts
-
Hoy
Antar att fler än jag fått det smset. Är det bara att köra på och regga sig? Jag såg inget om någon bindningstid. Så det är väll bara att avbeställa efter 1 månad?
Nojjar lite på att man kanske måste betala för flera månader i taget. Ringde Telia 455, och där verkade det inte som jag hade spotify på mitt abonnemang även fast jag beställt det genom att skicka SPOTIFY till 4466.
Jag fick ett svar med “Tjänsten Telia Spotify är nu aktiverad på ditt abonnemang. Inom kort skickas ett SMS till dig för registrering”.Någon som vet hur det här funkar. Jag registrerade aldrig något konto. Men det står ju att tjänsten är aktiverad även om jag inte hittar den under 455.
jag såg nåt om 18månaders hemsida, men det kan ha vart när man köpte helt ny tele+abb. hmm, dubbelkolla.
Hur är det för oss som redan har fastpris? får vi?
@bozz 47884 wrote:
jag såg nåt om 18månaders hemsida, men det kan ha vart när man köpte helt ny tele+abb. hmm, dubbelkolla.
Hur är det för oss som redan har fastpris? får vi?
Fick som sagt en länk i SMSet, jag tycker att där borde stå något om bindningstid om det existerar.
Den här länken fick jag i SMSet Telia SpotifyOch här står ingen om bindningstid https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?productRef=/privat/produkter_tjanster/noje/spotify/spotify_premium.product
Eftersom jag inte kunde hitta något om bindningstid så beställde jag Spotify.
Dock så har jag inte en aning om hur jag ska göra för att avbeställa det när månaden har gått ut.
Telia är några jävlar på att dölja information.EDIT: Hittade följande:
Telia Spotify Premium gäller tills vidare och du faktureras i förskott på din mobilfaktura. Om du avslutar tjänsten upphör den att gälla vid utgången av innevarande månad. Ingen återbetalning av förskottsbetalt belopp sker. Avslutar du tjänsten övergår ditt Telia Spotify Premium till Spotify Free. Överföring av mobildata debiteras enligt ordinarie prisplan för mobilsurf eller med max 9 kr dygn inom Sverige. För att använda tjänsten krävs att du accepterar Spotifys användarvillkor och personuppgiftspolicy. Vid konflikt mellan Telias villkor och Spotifys villkor avseende betalning gäller Telias. Telia Spotify Premium kan användas tillsammans med Telias mobila abonnemang för privatkunder i Sverige, dock ej för kunder med Telia Mobil Full koll och Telia Refill kontantkort.Det verkar alltså som om att det bara är att avaktivera tjänsten så får man fortfarande sin gratismånad. Men hur fan avaktiverar man Spotify?
Va? Ingen som vet hur man tar bort Spotify prenumerationen från sitt Telia abonnemang?
Tror du får ringa o be dem ta bort sen löper det månaden ut.
Hej!
Det är ingen bindningstid på Spotify, och om du vill avbeställa tjänsten så kan du antingen ringa kundtjänst eller göra det själv via Mina Sidor på telia.se.
Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia KundserviceKan ni inte Bjussa på det till oss som redan har telia? Bredbandsbolaget bjuder på Voddler till nya och gamla kunder
@steffeiphone 48081 wrote:
Kan ni inte Bjussa på det till oss som redan har telia? Bredbandsbolaget bjuder på Voddler till nya och gamla kunder
Jag hade varit kund hos Telia i mer än ett år när jag fick erbjudandet om gratis Spotify. Undrar vad det kan bero på. Du kanske har stängt av reklamsms från Telia.
@steffeiphone 48081 wrote:
Kan ni inte Bjussa på det till oss som redan har telia? Bredbandsbolaget bjuder på Voddler till nya och gamla kunder
Hehhee..e.. bjuda på något, Telia? :laugh:
Alla teliakunder med mobilabonnemang kan få en månad Spotify Premium kostnadsfritt genom att smsa Spotify till 4466.
Om man inte säger upp tjänsten så löper den vidare till ordinarie kostnad 99kr/månad.Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.