Telia Homerun app ute.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Telia Homerun app ute.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 118

Tydligen kommit en app till Telia Homerun nu.
    Gratis.
    Bara att söka på Homerun wifi i app-store.

Pear
    Member
    Post count: 322

Segt, tänkte precis tanka, verkade bra att ha, så kom en varning upp att de kräver FW 2.2.1 …

Minglarn
    Member
    Post count: 343

Jepp, det krävs FW 2.2.1 … Smart av Apple och Telia.. För jag tror knappast att programmet i sig kräver 2.2.1…

S1moN
    Member
    Post count: 91

@oakeey 25499 wrote:

Tydligen kommit en app till Telia Homerun nu.
    Gratis.
    Bara att söka på Homerun wifi i app-store.

Samtidigt måste man väll ha lösen/användarnamn från telia för att använda det?

steffe
    Member
    Post count: 2452

Jajemän,homerun är avsett för oss med teliaabb,når ska vi väl få för våra stålar.
    Tyvärr har ännu ingen annan operatör byggt upp nåt motsvarande.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Tänkte precis skapa en tråd och gnälla över hur Telia och Apple försöker få oss lättlurade människor till att uppdatera till 2.2.döden och aldrig kunna använda telefonen igen.

Kör med min stabila 2.2 och sitter och myser med mina program. Det är dock bara en tidsfråga innan alla mina apps börjar skrika om att jag saknar rätt firmware.

Om det nu ska komma fler FW MOHAHAHA.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Du kan uppdatera till 2.2.1 med samma baseband, men då måste du antingen använda PwnageTool (Mac) eller denna fil. Gå då in i iTunes, shift-restore och välj filen. Voila, 2.2.1 med 02.28.00 😉

Snackhat
    Member
    Post count: 60

Lite trevlig info: Alla som har ett bredbandsabonnemang med Telia får automatiskt gratis tillgång till homerun och surfzoner! Det är bara att skapa ett konto och skriva in sitt personnummer på inloggningssidan när man kopplar upp sig =)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.