Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Telia Homerun app ute.
-
AuthorPosts
-
Tydligen kommit en app till Telia Homerun nu.
Gratis.
Bara att söka på Homerun wifi i app-store.Segt, tänkte precis tanka, verkade bra att ha, så kom en varning upp att de kräver FW 2.2.1 …
Jepp, det krävs FW 2.2.1 … Smart av Apple och Telia.. För jag tror knappast att programmet i sig kräver 2.2.1…
Jajemän,homerun är avsett för oss med teliaabb,når ska vi väl få för våra stålar.
Tyvärr har ännu ingen annan operatör byggt upp nåt motsvarande.Tänkte precis skapa en tråd och gnälla över hur Telia och Apple försöker få oss lättlurade människor till att uppdatera till 2.2.döden och aldrig kunna använda telefonen igen.
Kör med min stabila 2.2 och sitter och myser med mina program. Det är dock bara en tidsfråga innan alla mina apps börjar skrika om att jag saknar rätt firmware.
Om det nu ska komma fler FW MOHAHAHA.
Du kan uppdatera till 2.2.1 med samma baseband, men då måste du antingen använda PwnageTool (Mac) eller denna fil. Gå då in i iTunes, shift-restore och välj filen. Voila, 2.2.1 med 02.28.00 😉
Lite trevlig info: Alla som har ett bredbandsabonnemang med Telia får automatiskt gratis tillgång till homerun och surfzoner! Det är bara att skapa ett konto och skriva in sitt personnummer på inloggningssidan när man kopplar upp sig =)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.