Telia max25

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

En snabb fråga, Telia max25 är det ett bra abbonemang om man vill surfa några timmar i veckan? Är det ett bra abb. i övrigt?:confused:

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@max500 79496 wrote:

En snabb fråga, Telia max25 är det ett bra abbonemang om man vill surfa några timmar i veckan? Är det ett bra abb. i övrigt?:confused:

Jag har Max25, är grymt nöjd.

Betalar 49kr/mån + 60kr/mån (1 GB surf)
    0kr/min till teliamobiler.
    49öre/min till övriga operatörer och hemtelefoner.
    5000 fria sms
    Kostar dock 99öre i öppningsavgift för varje samtal.

Jag har obundet, ska säga upp det om en månad då jag flyttar utomlands.

TeliaKundservice
    Member
    Post count: 45

Hej.

Jag heter Thomas och jobbar på Telias kundservice.

På samtliga våra privatabonnemang ingår Mobilsurf Bas som standard. Tjänsten innebär att du betalar 20 kr/megabyte upp till en maxtaxa på 9 kr/dygn. Denna prissättning innebär att du når upp i dygnets maximala kostnad efter du nyttjat cirka 0,5 megabyte.

Om du bara surfar några timmar i veckan är Mobilsurf Bas den tjänst jag skulle rekommendera. Detta förutsatt att de timmar du pratar inte är utspridda på en stund varje dag.

Om du surfar lite oftare kan du välja mellan att teckna tre olika mobilsurfspaketeringar, Mobilsurf (1 GB), Mobilsurf Extra (5 GB),
    Mobilsurf Extra+ (10 GB) där datamängden inom parantesen är vad som ingår i respektive tjänst. Samtliga dessa surftjänster går också att teckna tillsammans med ett abonnemang för att få dem till ett lägre pris.

Läs gärna mer om respektive surftjänst på Surfa i mobilen – Mobil telefoni – Privat – Telia.se

Med vänliga hälsningar
    Thomas Lindmark
    Telia Kundservice

Max500
    Member
    Post count: 15

Tack båda för svaren 🙂 Beställde med max 25, hoppas bara att det inte tar evigheter innan telefonen hamnar i mina händer.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.