Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Telia skit dyra.
-
AuthorPosts
-
Telia har för dyra iphone abonnemang. 800kr för det dyraste abonnemanget är lite och ta i. Eller vad tycker ni?
@Dr. iphone 22535 wrote:
Telia har för dyra iphone abonnemang. 800kr för det dyraste abonnemanget är lite och ta i. Eller vad tycker ni?
Så kan du ju inte tänka! Tänk om eldorado (willys) har ett schampo som kostar 400 kr, och nivea 500. (skit i kvaliten, bara pricipen jag vill nämna) Resten av eldorados schampo kostar 20 kr/ flaska etc medans niveas kanske ligger på 300-400. Om du ska räkna om det är billigt/dyrt borde man väll i såfall säga att eldorados billigaste ligger på 20 kr och niveas 300 kr. Då ser man ju att eldorado har det klart billigaste även om de har EN dyr.
Samma sak telia: De har ett abb som kostar 800 kr. Det är dyrt ( som nivea/eldorados dyraste schampo) Men titta sen på det billigare alternativen: 49 kr/månad (fria sms, fria samtal till telia tror jag) 69 kr/månad, (vet att det bara är en fast agift och man behöver betala för alla samtal etc), 99 kr/månad(som man får ringa för) etc. Vet att det var dåligt exempel med schampo men kan handla om bilar, cyklar m.m Nu vet jag också att man får ut olika grejjer av det man betalar så du behöver inte säga det sen 😛 Och sen tycker jag faktiskt telia är dyra överlag, inget försvar mot telia, därför jag kör comiq! 😛@Dr. iphone 22535 wrote:
Så kan du ju inte tänka! Tänk om eldorado (willys) har ett schampo som kostar 400 kr, och nivea 500. (skit i kvaliten, bara pricipen jag vill nämna) Resten av eldorados schampo kostar 20 kr/ flaska etc medans niveas kanske ligger på 300-400. Om du ska räkna om det är billigt/dyrt borde man väll i såfall säga att eldorados billigaste ligger på 20 kr och niveas 300 kr. Då ser man ju att eldorado har det klart billigaste även om de har EN dyr.
Samma sak telia: De har ett abb som kostar 800 kr. Det är dyrt ( som nivea/eldorados dyraste schampo) Men titta sen på det billigare alternativen: 49 kr/månad (fria sms, fria samtal till telia tror jag) 69 kr/månad, (vet att det bara är en fast agift och man behöver betala för alla samtal etc), 99 kr/månad(som man får ringa för) etc. Vet att det var dåligt exempel med schampo men kan handla om bilar, cyklar m.m Nu vet jag också att man får ut olika grejjer av det man betalar så du behöver inte säga det sen 😛 Och sen tycker jag faktiskt telia är dyra överlag, inget försvar mot telia, därför jag kör comiq! 😛Finns mycket bättre Telia abb än de för iPhone. Du kan välja vilket som helst av deras abb och en iPhone.
Finns mycket bättre Telia abb än de för iPhone. Du kan välja vilket som helst av deras abb och en iPhone.
800?Det är väl ungefär vad jag pröjsar på 2-2,5 månader.MED TELIA!
Fattar inte vad denna vansinnessiffra kommer ifrån.800?Det är väl ungefär vad jag pröjsar på 2-2,5 månader.MED TELIA!
Fattar inte vad denna vansinnessiffra kommer ifrån.Mercedes Benz har för dyra bilar. 15 miljoner för den dyraste är väl lite och ta i. Eller vad tycker ni?
Mercedes Benz har för dyra bilar. 15 miljoner för den dyraste är väl lite och ta i. Eller vad tycker ni?
Du får ju titta även på vad du får. Klar skillnad mot t.ex iMini som har 100 fria min. 100 fria sms m.m medans iMaxi har 1000 fria min m.m
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.