Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Telia TOTALT OKOMPETENTA!
-
AuthorPosts
-
Fan föra helgen satt jag i godan ro och skulle beställa en iphone 3gs 16gig
efter lite krångel på en överbelastad tela webplats så fick jag iväg min beställning.fick dock inget beställningsmail av dom.
så jag ringde supporten och efter 20 min i kö och blivit runtkopplad många många gånger så kom jag rätt, fick då beställningsmailet utskickat.
inga problem tänkter jag. och jag fick höra av suporten att leveransen skulle ta
1-2 veckor.nu när jag öppnade mailen så har jag fått ett mail där det står att numret jag beställt med i abbonemanget är lösgjort från min beställning, dom har bara bruit mitt abbonemang som jag beställde och gett numret till någon annan.
vilket har resulterat i att jag har fått min beställning borttagen.HUR FAN KAN DOM GÖRA så, ringde supporten och dom skyllde allt på iphone avdelningen, men jag förstår fan inte hur dom kan göra detta… jag bokade ju för fan telefonnumret…!!!!!!!!!!!!!
så nu är jag sist bland alla 1500 beställningar dom har fått in…
JÄVLA IDIOTER’!!!!Du borde ta det med en högre makt än enbart kundservice.
Häv din rätt och berätta hur det har gått till, utan att bli arg. Var förståelig att människor kan göra fel.gå över till tre, telenor eller någon annan, enkelt
Hahahha x) fan de förvånar mig inte att telia gör något sånt där. Deras “service” är inte riktigt den bästa.
Men som sagt, ring en högre makt och be att få prata med dem.
Det du kan göra är att om “den högre makten” inte vill lösa det här åt dig. Ta fram de bevis du har å vänd dig till aftonbladet. Jag lovar att dem kommer uppmärksamma detta och göra något stort av det. SEN kommer Telia garanterat vilja hjälpa dig, för något sådant är hemskt om det läcker ut 😉högre makter. vart ska man begära att bli kopplad då ra… `?
Ett utropstecken i rubriken tycker jag räcker.
*Redigerar rubrik*
Ring Telia och be att få prata med någon ansvarig för ett område, går det inte då så berättar du för dom att du går ut till allmänheten via en dagstidning.
Precis som en tidigare skrev.Häv din rätt.
INkompetenta, om jag får be. okompetenta är inget ord?
Fick reda på idag att telia inte ens har fått in mitt avtal som jag skickade in för snart 2 veckor sen.
Kommer antagligen hamna sist i kön på det.Miche: Okompetenta finns visst jag kom ju på de 😛 och du fatta ju va jag mena alltså ett nytt ord.
för övrigt ringde jag telia idag igen som jag blev tillsagd, och nu helt plötsligt så har dom gett mig ett helt annat telefonnummer, och så var dom så fräcka att jag antagligen blev flyttad i listan, för att helt plötsligt var leveranstiden 5 veckor istället för 8 dagar :S
fan ta dom…………
Ja felia är samma gamla goda “Televerket” som i alla tider… Jag var i butiken i örebro dagen 3GS började säljas och då var dom slut men det gick inte att att boka en! Vi vill typ inte sälja fler…
Nu var jag nyligen inne igen och låste upp min 3G för att sälja den och då gick det plötsligt bra att boka en… Eh ööhhh.. tänkte inte på det typ att någon ville boka när de första tio lurarna var sålda… Idioter….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.