Telias Fri Surf?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Telias Fri Surf?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Participant
    Post count: 799

Tjena var på Telia idag och skaffade en frisurf tjänst. Den som kostar 69kr i månaden och begränsas till en halv gig.

Dem sa att det började gälla direkt men kan man smsa ett nummer eller nåt för att få reda på om det verkligen börjat gälla? Jag fick nämligen aldrig nåt bekräftelse sms som man brukar.

Tack!

muffins
    Member
    Post count: 1906

Du kan ju alltid gå ner på en telia-butik det första du gör imorgon och be dom kolla upp din profil hos dom, så de kan berätta för dig om det är aktivt eller ej.

Du har väl annars ett konto på “Mina Sidor” på telias hemsida? Där kan du se vad du har för tjänster och om de är aktiva :P.

steffeiphone
    Participant

@muffins 49334 wrote:

Du kan ju alltid gå ner på en telia-butik det första du gör imorgon och be dom kolla upp din profil hos dom, så de kan berätta för dig om det är aktivt eller ej.

Du har väl annars ett konto på “Mina Sidor” på telias hemsida? Där kan du se vad du har för tjänster och om de är aktiva :P.

Japp det kan man ju alltid göra! Nää jag har tyvärr inte “mina sidor”. Ingen annan som vet ifall man bara kan smsa/ringa ett nr som ett saldo typ? 🙂

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Har du ringt 455 där finns en massa info

steffeiphone
    Participant

@Mr Fyhr 49336 wrote:

Har du ringt 455 där finns en massa info

Fick det att funka med 455, Jag hade fått in surfen!
    Tack! 😀

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.