Tema hjälp sökes!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 594

Idag började jag plocka ihop ett tema. Jag blev är ganska nöjd med det än så länge, men jag har inte gjort några ikoner än. Så Jag söker någon (eller några) som skulle kunna tänka sig att hjälp att till att göra ikoner. Eller så börjar vi om från början och gör ett helt NYTT tema och skrotar det jag har gjort. Hur vi än gör så hade jag tänkt mig att göra ett ganska stort tema som täcker ganska mycket av iphonen/ipodens grafik. Jag tycker vi ska använda photoshop eller något annat bra program. Så säg till om du har lust!

zvlLkPyAV.png
    Som det ser ut nu.

Appelphone
    Member

Ingen som har lust att göra ett tema med mig?? 🙁 då får jag väll fortsätta själv.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Det ser väll vackert ut än så länge. Men jag vill inte göra något tema och särskilt inte…

Kanske i framtiden.

Appelphone
    Member

okej, tack i allafall 🙂 jag håller på med ikonerna så jag lägger upp en template snart om någon skulle få lust å göra lite ikoner.

generuss
    Member
    Post count: 285

Ja det vore kul att prova! 🙂 Lägg gärna upp template om du kan, inte bara på ikonerna om du har annat med?

Appelphone
    Member

jag har gjort klar template för ikonerna nu, Finns med på mitt första inlägg i den här tråden. Kopiera lager stilen på sms ikonen och klistra in lager stilen på den nya ikonen. Vad för template vill du har mer?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.