Tema till iPhone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tema till iPhone

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej!
    Jag har nyss köpt en iPhone 3G av Telenor och jag vill gärna ha ett rosa tema i den…jag har söka massa på internet och hittat många fina, men jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att få de till min mobil. Jag fattar inte vad Cydia, jailbreaka och allt är, måste jag göra det?! Sen undrar jag också om jag skulle få in ett engelskt tema i iPhonen, kan jag ändra så det blir på svenska? Tacksam för enkel beskrivning då jag är rätt slö 😉

bozz
    Member
    Post count: 1199

Hej och välkommen!

Jag skulle rekomendera dig att läsa detta: FAQ. Det kommer besvara alla dina frågor!

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Det är ingen lätt uppgift för en ny iphone användare. För att kunna ändra tema måste du ha winterboard installerat. För att kunna installera winterboard måste du ha Cydia och det enda sättet att kunna installera cydia är att jailbreaka din lur. Det är nog bäst om du lär dig lite mer om sånt innan du ger dig in i det. Läs genom iPhone FAQ, det kan nog svara på många av dina frågor.

Edit: 2:a igen

tinna
    Member
    Post count: 2

Tack för svar! Jag hajjar nog det till slut =) Man måste alltså jailbreaka den för att installera sånt?

Viryz
    Member
    Post count: 10

@tinna 51947 wrote:

Tack för svar! Jag hajjar nog det till slut =) Man måste alltså jailbreaka den för att installera sånt?

Japp du måste jaila den, Installera Cydia, Winterboard i/e. Du hittar nog säkert mycket kul.

Själv skulle jag vilja passa på att rekomendera detta tema!

Här är några screens från min phone och en vid.

99806384.jpg

18078838.jpg

19585364.jpg

YouTube – AWESOME Cydia Theme For Winterboard! iPhone | iPod Touch (iHome) iNav

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.