the Iphone is synced with another Itunes Library…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone the Iphone is synced with another Itunes Library…

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 9

Hej,

jag får ovanstående meddelande då jag försöker adda music till min iPhone. Så vitt jag vet har jag inte syncat luren med nåt annat iTunes-bibliotek. Mina kontakter, apps, inställingar, bookmarks osv syncar fint. Det är bara när jag försöker adda ringsignaler eller mp3:or som jag får ovanstånde meddelande.

Jag läste nånstans att ifall jag väljer “erase and sync” så försvinner ALLT från min telefon, alla inställningar, ja allt. Är detta sant? Jag läste också att man kan köra en backup före och sedan återställa till det nyskapade biblioteket. Stämmer detta? Vad allt raderas, dvs på hurdan nivå raderas information från min telefon med en erase? Inte påverkas väl jailbreak och unlock osv?

Jag hittar bara flummiga svar på google ang. detta. Det enda jag vill är att även kunna adda musik (och ringsignaler) till min iPhone utan att försöra nåt av det som redan finns i telefonen.

Tackar på förhand.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Detta kanske inte är ett fullgott svar på ditt ganska udda felmeddelande, men det kanske är en början till en lösning?
    Apple – Support – Discussions – iPhone synced to another iTunes library? …

Jiggz
    Member
    Post count: 9

Hmmjo, en bra början säkert. Tror jag har surfat på den där tråden redan faktiskt, men tack ändå. Verkar inte finnas nåt vettigt svar vad som faktiskt händer om man erase:ar och börjar om från början. Nån säger att allt försvinner, å nån annan säger att bara musiken försvinner…

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.