Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › The simcard inserted in this phone bla bla
-
AuthorPosts
-
hej! Skulle jailbrakea min iphone 3G,
och det gick bra (4.1) men nu kmr jag inte in i telefonen utan måste aktivera den i iTunes, men vet inte vilket kort den är låst till? Testat med telia,Halebop, comviq men får samma medelande?? kan man “haxa” på något vis så jag kan komma in i telefonen och komma åt cydia som vänntar på mig där inne? 🙁@fa1ly 80079 wrote:
hej! Skulle jailbrakea min iphone 3G,
och det gick bra (4.1) men nu kmr jag inte in i telefonen utan måste aktivera den i iTunes, men vet inte vilket kort den är låst till? Testat med telia,Halebop, comviq men får samma medelande?? kan man “haxa” på något vis så jag kan komma in i telefonen och komma åt cydia som vänntar på mig där inne? 🙁iPhone 2G såldes väl inte ens i Sverige? Så det är nog ingen idé att du försöker med något svenskt kort. Har du jailbreakat med snowbreeze ska man väl kunna kryssa i att telefonen ska aktiveras?
Då har du Tre och Telenor kvar att testa.
Om inte nån av de fungerar kan du köpa ett Aktiveringskort för iPhoneÄven om man kryssar för att aktivera telefonen i sn0wbreee så blir det inte alltid så i alla fall.
Vissa säger att man ska ha telefonen i DFU för att Aktiveringen ska vara med, men vissa misslyckas med detta också.@iPhoneReservdelar.se 80085 wrote:
Då har du Tre och Telenor kvar att testa.
Om inte nån av de fungerar kan du köpa ett Aktiveringskort för iPhoneÄven om man kryssar för att aktivera telefonen i sn0wbreee så blir det inte alltid så i alla fall.
Vissa säger att man ska ha telefonen i DFU för att Aktiveringen ska vara med, men vissa misslyckas med detta också.säljs iphone med 3 nu med?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.