Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Theres A Problem With Your Iphone!
-
AuthorPosts
-
Köpte för en månad sedan en Apple Iphone 3g Från Telia med kontaktkort. Funkade skit bra till displayen gick pajj. Så jag lämnade in den och fick nu idag, 2veckor senare en helt ny.
Kom hem och pluggade in den i datorn då jag fick upp meddelandet “Theres A Problem With Your Iphone!” . Se –> http://att.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=147388&d=1228574464
Vad är det för fel? Vad Kan jag göra?:(
Funkar den normalt?
I så fall ominstallera itunes.
Om inte,återställ telefonen.Funkar den normalt?
I så fall ominstallera itunes.
Om inte,återställ telefonen.Den funkar inte alls, kommer bara till startmenyn som man får upp när man precis har införskaffat sig en Iphone, har provat att ominstallera men det gör ingen skillnad. Kan inte heller återställa telefonen då jag inte kommer in i den.
Den funkar inte alls, kommer bara till startmenyn som man får upp när man precis har införskaffat sig en Iphone, har provat att ominstallera men det gör ingen skillnad. Kan inte heller återställa telefonen då jag inte kommer in i den.
@kry 22922 wrote:
Den funkar inte alls, kommer bara till startmenyn som man får upp när man precis har införskaffat sig en Iphone, har provat att ominstallera men det gör ingen skillnad. Kan inte heller återställa telefonen då jag inte kommer in i den.
Mitt tips är att det kan vara något knas med SIM-kortet?
Testa att ta ur o sätta in igen.Kom igng med din iPhone 3G – Telia.se
Ovan är Telias guide att aktivera.
@kry 22922 wrote:
@oakeey 22929 wrote:
Har testat detta precis, dock utan resultat, nu istället för det förra som stod så står det att “The sim card inserted in this IPhone does not appear to be supported”
@oakeey 22929 wrote:
Har testat detta precis, dock utan resultat, nu istället för det förra som stod så står det att “The sim card inserted in this IPhone does not appear to be supported”
Tycker du ska ringa och skrika lite på Telia. 😉 Säga att telefonen du fick tillbaka är ett måndagsex och försöka tjöta dig till en 16gb istället för 8gb.
Tycker du ska ringa och skrika lite på Telia. 😉 Säga att telefonen du fick tillbaka är ett måndagsex och försöka tjöta dig till en 16gb istället för 8gb.
@kry 22933 wrote:
Stödjer väl teorin om att det är SIM-kortet det är fel på och inte telefonen. Så kanske bara behöver ett nytt kort?
Provat låna någon annans kort?@kry 22933 wrote:
Stödjer väl teorin om att det är SIM-kortet det är fel på och inte telefonen. Så kanske bara behöver ett nytt kort?
Provat låna någon annans kort? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.