Front page › Forums › Övriga ämnen › Tid för ett test
-
AuthorPosts
-
Svara på undersökningen.finns företag som utvecklar crack för deras egna program, also att dom gör det möjligt att köra pirat, varför? jo för att det finns massor med ungdomar och yngre som inte har råd med att köpa deras program men är intresserade och via crack så får dom lära sig och testa själva och om dom nån gång kommer in på marknaden så köper dom in eller deras företag som dom jobbar på det programmet så att dom kan jobba där.
det här är inget som dom går ut med, men saken är den att utvecklare kollar inte unga som använder det för inlärning utan dom kollar företag som tjänar pengar på det.
@trub 43628 wrote:
finns företag som utvecklar crack för deras egna program, also att dom gör det möjligt att köra pirat, varför? jo för att det finns massor med ungdomar och yngre som inte har råd med att köpa deras program men är intresserade och via crack så får dom lära sig och testa själva och om dom nån gång kommer in på marknaden så köper dom in eller deras företag som dom jobbar på det programmet så att dom kan jobba där.
det här är inget som dom går ut med, men saken är den att utvecklare kollar inte unga som använder det för inlärning utan dom kollar företag som tjänar pengar på det.
Ge mig en enda “tinfoil hat” referens till att företag i smyg skulle släppa crack till sin egna program. ja, du får länka till diskussioner på 4chan och Flashback…
@trub 43628 wrote:
finns företag som utvecklar crack för deras egna program, also att dom gör det möjligt att köra pirat, varför? jo för att det finns massor med ungdomar och yngre som inte har råd med att köpa deras program men är intresserade och via crack så får dom lära sig och testa själva och om dom nån gång kommer in på marknaden så köper dom in eller deras företag som dom jobbar på det programmet så att dom kan jobba där.
Det första var nog de dummaste jag hört på länge? Backa upp med källförtäckning, det där tror jag inte ett jota på.
Att anti-virusprogramföretag skulle finansiera hackers och virusskapare att göra virus för att få industrin att gå frammåt, låter troligt med tanke på vad folk gör för pengar idag. Men att ett företag medvetet skulle betala folk för att göra crackar åt deras program, nej det strider för det första mot deras egna policy och sen så blir det olagligt.
Adobes program behöver då inte crackas eftersom det är en nyckel per dator.Ta av dig aliminiumfoliehatten och ta emot lite gammastrålning så du blir bättre.
Vill du dessutom veta lite om crackarna som man använder för att knäcka Adobes skydd? Du ändrar 15 siffror i en fil, så blir hela programmet användbart utan kopieringsskydd.
Jag hade inte betalt en krona för någon som ska utveckla en crack för mina program om crackningen är så simpel.Microsoft Office crack? Ta bort en fil.
Du är en troll.
@freebo 43634 wrote:Ge mig en enda “tinfoil hat” referens till att företag i smyg skulle släppa crack till sin egna program. ja, du får länka till diskussioner på 4chan och Flashback…
I second that.
4chan blir svårare att ta ifrån då trådarna inte sparas än till sida 15. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.